دبیر شورای نگهبان از خدمت رسانی متولیان ایستگاه های پذیرایی خراسان رضوی به زائران پیاده رضوی روزهای پایانی ماه صفر و امکانات فراهم شده برای آنان قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۲۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 18 November 2017
به گزارش تابناک : آیت الله جنتی ظهر روز شنبه در ایستگاه پذیرایی بین راهی میقات الرضا واقع در 22 کیلومتر جاده مشهد – نیشابور به همراه استاندار خراسان رضوی حضور یافت و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی قرار گرفت.
استاندار خراسان رضوی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مسیر حرکت زائران پیاده رضوی به سوی مشهد گفت: 275 ایستگاه پذیرایی از زائران پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد مستقر شده و خدمات مختلفی برای تامین رفاه زائران در آنها ارائه می شود.
علی رضا رشیدیان همچنین به کمکهای خوب خراسان رضوی و ارسال محموله های مختلف از این استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اشاره و بیان کرد: در قالب حضور فعالان و خیران استان در آن مناطق روزانه 200 هزار وعده غذای گرم در بین آسیب دیدگان توزیع می شود.
وی با اشاره به زلزله فروردین ماه گشذته در چهار شهرستان خراسان رضوی و جبران خسارتهای ناشی از آن نیز گفت: هم اینک هزار و 200 واحد مسکونی در این مناطق مورد استفاده زلزله زدگان قرار گرفته و به زودی بقیه واحدها نیز تکمیل و در اختیار مردم قرار می گیرند.
اقامه نماز جماعت ظهر و عصر خدمتگزاران در ایستگاه میقات الرضا با امامت آیت الله جنتی برپا شد.





منبع : پایگاه وزارت کشور 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار