فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بیش از پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در جریان اجرای طرح ویژه مبارزه با قاچاق کالا در این استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۲۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 18 November 2017
به گزارش تابناک : مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سردار قادر کریمی گزارش داد: طرح ویژه مقابله با قاچاق کالا در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی قرار گرفته و ماموران پلیس در تایباد در این عملیات با دستگیری 2 قاچاقچی 16 راس گوسفند قاچاق را در بازرسی از 2 خودرو وانت بار کشف کردند.
وی ادامه داد: همچنین کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در مرحله دوم این عملیات با شناسایی سه باربری که مرکز نقل و انتقال کالاهای قاچاق بود، سه میلیارد و 350 میلیون ریال لوازم برقی و وسایل خارجی بدون مجوز و قاچاق را کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی تربت حیدریه نیز با دستگیری 6 قاچاقچی یک میلیارد و 700 میلیون ریال گوشی های تلفن همراه، پارچه و دیگر وسایل قاچاق را از 2 اتوبوس مسافربری کشف کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کشف 90 میلیون ریال کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی و پارچه در بازرسی از 2 دستگاه اتوبوس مسافربری در شهرستان مه ولات با دستگیری چهار قاچاقچی و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان داورزن با کشف 16.5 میلیون ریال سوخت قاچاق از دیگر نتایج اجرای این طرح ضربتی بوده است.
سردار کریمی تاکید کرد : طرح مبارزه با قاچاق کالا با جدیت دنبال می شود.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار