مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: اگر مشکلات قدیمی و بدهی‌های انباشته شده در سال‌های گذشته نبود قطعا این 3 باشگاه با تمرکز و آرامش خیال فعالیت‌های خودشان را دنبال می‌کردند.
کد خبر: ۵۲۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 18 November 2017
به گزارش تابناک تبریز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از نشست مشترک مدیران سه باشگاه حاضر در جام قهرمانان آسیا با وزیر ورزش اظهار امیدواری کرد که مشکلات کهنه باقی مانده از سال های گذشته یک بار برای همیشه رفع شود.

مصطفی آجرلو در این خصوص گفت: جا دارد از وزیر محترم ورزش و ریاست فدراسیون فوتبال که با دلسوزی به دنبال حل مشکلات ریشه دار 3 باشگاه باسابقه و پرطرفدار فوتبال کشور هستند تشکر کنم. امیدوارم این وحدت و همراهی همه جانبه که میان مدیران سه باشگاه همچنین وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال ایجاد شده یک بار برای همیشه مشکلات قدیمی و کهنه این باشگاهها را رفع کند و بار سنگینی از دوش فوتبال کشور برداشته شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی افزود: حذف این باشگاهها از لیگ قهرمانان آسیا مطلوب خواست هیچ هوادار و علاقمند ورزش و فوتبال ایران نیست.

وی گفت : نباید از اهمیت و پایگاه اجتماعی این 3 تیم پرطرفدار در ورزش کشور غافل شویم. اگر مشکلات قدیمی و بدهی های انباشته شده در سال های گذشته نبود قطعا این 3 باشگاه با تمرکز و آرامش خیال فعالیت های خودشان را دنبال می کردند و می توانستند در شرایط بهتری پاسخگوی انتظارات هوادارانشان باشند و حتی در رقابت های برون مرزی نتایج بهتری کسب کنند. این مشکلات اگر یک بار به شکل ریشه ای حل شود باشگاه های پرطرفدار پایتخت می توانند از این به بعد با رویکرد حرفه ای و ایجاد تناسب لازم میان تعهدات و درآمدهای خود از تکرار اشتباهات گذشته جلوگیری کنند تا مجددا چنین شرایط سختی را تجربه نکنند.

آجرلو ادامه داد: 3 باشگاه تراکتورسازی،‌ پرسپولیس و استقلال هواداران زیادی در فوتبال ایران دارند اما در سال های گذشته منابع مالی مشخصی برای این باشگاهها تعریف نشده بود، به همین دلیل در هر فصل بدهی قابل توجهی باقی می ماند که این بدهی ها یکباره انباشته شد و حالا یک بحران عظیم در ورزش کشور ایجاد کرد. اگر این مشکل یک بار با اتحاد و همدلی و حمایت همه جانبه مسئولین حل شود از این پس با احقاق حقوق فوتبال حرفه ای ازجمله درآمد حق پخش و تبلیغات دور زمین می توانیم هزینه های فوتبال را از دل فوتبال بیرون بیاوریم و با برنامه ریزی صحیح اقتصادی زمینه خودکفایی فوتبال حرفه ای را فراهم کنیم که دیگر شاهد شکل گیری پرونده های متعدد و انباشته شدن بدهی های سنگین از سال های گذشته نباشیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان تصریح کرد: امروز وفاق و همدلی بسیار خوبی ایجاد شده که توانست به یکی از مشکلات بزرگ و تاریخی فوتبال ایران پایان دهد. از رسانه ها و همه اعضای خانواده بزرگ فوتبال هم می خواهیم که در این مسیر همراه و حامی وزارت محترم ورزش ،‌فدراسیون فوتبال و 3 باشگاه پرطرفدار فوتبال کشور باشند. این اتحاد نخستین گام مثبت در راستای حل یک مشکل بزرگ است که انشاالله نتیجه بخش خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار