مدیرعامل موسسه رسانه گستر کریمه (س) قم خبر داد
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه (س) قم از معرفی اعضاء هیأت مدیره تیم فوتبال خبرنگاران قم در آینده‌اي نزديك خبرداد.
کد خبر: ۵۵۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶ 24 January 2018

به گزارش تابناک قم، رسول خادم اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف موسسه رسانه گستر کریمه(س) خدمات‌ رسانی بهتر به خبرنگاران فعال در رسانه‌های مختلف قم است که یکی از اقشار مظلوم اما همیشه تاثیرگذار و کلیدی در جامعه محسوب می‌‌شوند.

وی ادامه داد: موسسه رسانه گستر کریمه (س) همواره در صدد ارائه خدمات رفاهی بهتر به خبرنگاران و خانواده این عزیزان بوده است و خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این راستا انجام شده که امیدوارم از این به بعد با برنامه‌هایی که موسسه در نظر دارد پررنگ‌تر انجام شود.

خادم با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در راستای توسعه ورزش در بین خبرنگاران قم تصریح کرد: برگزاری سه دوره مسابقات در رشته‌های فوتسال و تنیس روی‌میز ویژه خبرنگاران قم نمونه‌ای از فعالیت‌های موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه (س) به شمار می‌رود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه (س) قم افزود:همچنین در سال‌های اخیر مسابقات فوتسال بین تیم منتخب خبرنگاران و پیشکسوتان قم با تیم‌های مطرحی همچون هنرمندان ایران و یاران علی دایی با نیت خیرخواهانه نظیر کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و مشارکت در آزادی زندانیان توسط این موسسه برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

وی با اشاره به تشکیل تیم منتخب خبرنگاران قم توسط این موسسه، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های پیش‌رو از قبیل مسابقات دوستانه با تیم پیشکسوتان استقلال، انجام بازی‌های دوستانه در خارج از کشور و مسابقات رسمی سال آینده با حضور تیم خبرنگاران ایران در قم، ضرورت داشت تا هیأت مدیره تیم فوتبال خبرنگاران استان قم تشکیل شود و این برنامه‌ها به صورت هدفمند و سازمان یافته به اجرا درآید.

خادم خاطرنشان کرد: در این راستا رایزنی‌های بسیار زیادی صورت گرفته و اعضاء هیأت مدیره تیم فوتبال خبرنگاران استان قم به زودی معرفی و همچنین مدیر این تیم انتخاب خواهد شد، ضمن اینکه با توجه به شروع تمرینات تیم خبرنگاران تلاش ما این است که هیأت مدیره تیم فوتبال خبرنگاران در روزهای آتی معرفی و با انتخاب مدیر تیم فعالیت‌های این تیم هدفمند و سازمان یافته ادامه یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار