برای روانسازی ترافیک انجام می گیرد:
شهردار زنجان از تقسیم برنامه های شهری خود در ۸ حوزه خبر داد.
کد خبر: ۵۶۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱ 05 February 2018

تابناک زنجان / معصومی با اشاره به این 8حوزه گفت: فنی وعمرانی ترافیک و حمل و نقل، معماری و شهرسازی، خدمات شهری ،منابع انسانی ،حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری، فرهنگی - اجتماعی  و مالی – اقتصادی تقسیم بندی  برنامه های شهری است.

سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه های نیمه تمام هدفگذاری من درمدت سه ماهه حضورم در زنجان بود.

معصومی پروژه سبزه میدان، پل سیدالشهدا و باز گشایی زینبیه غربی را از جمله  پروژه ها ی نیازمند تسریع درتعیین تکلیف و روند اجرایی برشمرد وافزود:

اگر بعد از گذشت ۲۵ سال از طرح پروژه سبزه میدان هنوزابهامات و تناقضاتی در طرح و عمل بود جسورانه  یک بار برای همیشه اعلام کردیم تا مدیران و شهروندان بدانند که به نتیجه رسیدن این طرح باید متناسب با توان مالی شهروشهرداری باشد.

شهردار زنجان ازراه اندازی اولین خط ریل شهری زنجان درراستای ساماندهی خطوط اتوبوسرانی خبردادوگفت: خط تراموا در فاصله میدان 15 خرداد تا میدان آزادی راه اندازی می شود.

 معصومی با تاکید بر اینکه محدوه اجرای طرح تراموا کشش وظرفیت لازم را دارد افزود:  تراموا هیچ محدودیتی در وضعیت خیابانهایی که تراموا اجرا می شود ایجاد نمی کند وماشین ها نیز از خط تراموا عبورخواهند کرد.

وی ازایجاد تراموا به عنوان عامل مهمی در حوزه گردشگری شهری نام برد و خاطر نشان کرد: تراموا تاثیر مثبتی در بهبود وضعیت گردشگری شهر زنجان  خواهد داشت. 

شهردار زنجان ازتحقق 35 درصدی برنامه‌های هدف گذاری شده خود در زنجان خبردادو گفت:طبق زمانبندی پروژه ها به همه هدف های پیش بینی شده می رسیم.

معصومی، با اشاره  به فراز و نشیب‌های پروژه سید الشهدا گفت: نمی توانستیم به عنوان یک متخصص از ابهامات حوزه‌های فنی پل چشم پوشی کنیم.

وی تاکید کرد با حساسیت کامل به این پروژه ورود کردیم وهم اکنون میتوانیم اعلام کنیم  که با برطرف شدن همه ابهامات حوزه فنی ،قبل ازپایان سال به بهره برداری می رسد.

شهردارزنجان،از احداث 4پل غیرهمسطح  درراستای  کاهش ترافیک زنجان، خبردادوافزود:عملیات اجرایی یکی از پل ها در سال آتی شروع میشود.

معصومی همچنین با اشاره به  ضرورت راه اندازی کلانتری مشترک شهرداری و نیروی انتظامی در زنجان گفت: با این اقدام ،سیاست گذاریهای مشترک وساماندهی نیروهای اجراییات شهرداری به منظور برخورد با تخلفات ساخت وساز صورت می گیرد.

وی گسترش میادین تره بار زنجان  برای کاهش تراکم جمعیت در مرکز شهرراضروری عنوان کرد وافزود: برای توزیع عادلانه امکانات و رفاه شهروندان ، ایجاد  میادین میوه وتره باردر مناطق مختلف در دستور کار شهرداری است.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار