در شب جشن پیروزی انقلاب اسلامی صورت می گیرد:
شامگاه 21 بهمن‌ افشانه های نور درآسمان مجموعه فرهنگی کارخانه کبریت زنجان چشم ها را خیره می کند.
کد خبر: ۵۶۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱ 08 February 2018

تابناک زنجان / محمد مرادی مدير ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري زنجان، با بیان اینکه شهرداری زنجان به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی را اجرای می‌کند گفت:

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی در محل کارخانه کبریت زنجان از ساعت 19 عصر روز شنبه 21 بهمن با حضور پرشور مردم انجام می شود.

 وی توزیع پرچم را ازجمله اقدامات شهرداری درروزهای دهه فجر عنوان کرد وافزود: توزیع پرچم از چند روز قبل در شهر زنجان آغاز شده و به صورت مستمر روزانه از ساعت 18 توزیع می شود.

 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان با اشاره به اینکه در مجموع تا روز 22 بهمن‌ماه 3 هزار پرچم در زنجان توزیع می‌شود، اضافه کرد: توزیع پرچم  در روز راهپیمایی نیز انجام خواهد شد..

مرادی ازنصب پرچم پایه‌دار در مسیر خبر داد وگفت: در آذین‌بندی سطح شهر با محوریت پرچم نیز اقداماتی انجام شده است.

وی هدف از این کاررا عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برنصب پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سردرهر خانه‌ در دهه فجر عنوان کرد وافزود: توزیع پرچم از سوی شهرداری  به صورت سالیانه و در راستای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

وی در پایان ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: کارکنان شهرداری و کارگران زیرمجموعه فعال این سازمان  همگام با مردم در راهپیمایی حضور خواهند داشت#.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار