طرح احداث خط انتقال آب آشامیدنی از چاه ها به تاسیسات آبرسانی شهر الوان شوش با اعتباری بالغ بر2 میلیارد ریال امروز آغاز شد .
کد خبر: ۵۶۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 08 February 2018

 

عملیات نوسازی خط انتقال آب شرب به شهر الوان شوش آغاز شد

صادق حقیقی پور مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به کلنگ زنی اجرای این طرح گفت: این پروژه با هدف اصلاح و نوسازی خط انتقال آب مستعمل و فرسوده آزبست قدیمی که بطور مرتب دچار شکستگی می شد، انجام می شود .

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات اوراق خزانه اسلامی تامین می شود و مدت زمان اجرایی این پروژه 8 ماه است .

حقیقی پور تصریح کرد: اولویت شرکت آبفا خوزستان در انتخاب پیمانکاران و اجرای پروژه های عمرانی، پیمانکاران و مشاوران بومی خوزستان است .

وی عنوان کرد : در اجرای این پروژه علاوه بر ارتقاء خدمات آبرسانی به 2 هزار مشترک، 700 انشعاب دیگر نیز پیش بینی شده است .

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان با اشاره به پروژه های دیگر در شهرهای حسینیه، حمزه، شرافت و جایزان گفت: با برنامه ریزی انجام شده مناقصات و عملیات اجرایی پروژه ها در شهرهای حسینیه، حمزه، شرافت و جایزان بزودی اجرایی می شود .

حقیقی پور اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی، ساختمان نگهبانی و کلر زنی و اجرای محوطه سازی تاسیسات آبرسانی شهر حسینیه در دستور کار است .

وی به پروژه شهر شرافت اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی تکمیل مخزن 3 هزار متر مکعبی و احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی و کلرزنی، محوطه سازی، تهیه و نصب تاسیسات برقی در تاسیسات آبرسانی شهر شرافت شوشتر نیز بزودی آغاز می شود .

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه های شهرهای جایزان و حمزه گفت: عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب شهر جایزان تا مخزن، محوطه سازی و اجرای دسترسی ساختمان چاه شماره یک و حفاری و تجهیز چاه آب شماره 3 شهر حمزه در دستور کار است .

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده عملیات اجرایی این پروژه ها در شهرهای الوان، شرافت، حمزه، حسینیه و جایزان، با اعتبار 100 میلیارد ریال توسط شرکت آبفا خوزستان انجام می شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار