در جشن نیکوکاری امسال:
خیرین زنجانی در مرحله اول جشن نیکوکاری بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان به منظور کمک به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان کمک کرده اند.
کد خبر: ۵۷۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹ 07 March 2018

تابناک زنجان: مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از برگزاری جشن نیکوکاری امسال با شعار جوانه لبخند می کاریم در دو هزار 333 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان زنجان از روز 16 اسفند به مدت 3 روز خبر داد و گفت : این مراسم ملی  معنوی به منظور جمع آوری کمکهای دانش آموزان و با همکاری مناسب آموزش و پرورش و با شعار هر مدرسه یک پایگاه جشن نیکوکاری ، در 755 مدرسه در سطح استان برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود : يك هزار و 578 پایگاه جشن نیکوکاری نیز در روزهای پنج شنبه 17 اسفند در محل هاي گذر ، ميدان ها، پایگاههای بسیج ، مراکز نیکوکاری ، مساجد و اصناف ودر روز جمعه 18 اسفند در مصلی های نماز جمعه ايجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه  جشن نیکوکاری امسال نیز مانند سال گذشته در دو مرحله برگزار می شود ، گفت : مرحله اول جشن نیکوکاری از ابتدای دی ماه با برقراری ارتباط با واحدهای تولیدی ، اصناف ، دیدار چهره به چهره با نيكوكاران و برگزاری جشن گلریزان در نقاط مختلف استان آغاز شده است .

صفری ادامه داد : در مرحله نخست جشن نیکوکاری خيرين زنجانی بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومانبه صورت نقدی و غیر نقدی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان کمک کرده اند. #

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار