رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک مطرح کرد:
رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک با بیان اینکه برداشت محصول کلزا از ابتدای اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: تمهیدات لازم برای برداشت محصول کلزا در اندیمشک اندیشیده شد.
کد خبر: ۵۹۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 13 April 2018

سید هدایت‌اله موسوی در نشست شورای کشاورزی اندیمشک در سالن جلسات فرمانداری اندیمشک عنوان کرد: برای اولین‌بار،۱۰ هزار نفر در حوزه پرورش آبزیان و تولید محصولات کشاورزی به صورت روز آموزش دیده‌اند.

وی با بیان اینکه تندباد و باران ابتدای هفته به چهار هزار هکتار از اراضی گندم شهرستان خسارت وارد آورد، افزود: تندباد اخیر ۷۵ درصد از مزارع گندم در شهرستان اندیمشک را با مشکل خوابیدگی روبرو کرد.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک خسارت ناشی از تندباد و باران ابتدای هفته را۱۲۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: در حدود ۵۰ درصد از راضی کشاورزی اندیمشک از خشکسالی و تندباد اخیر آسیب دیده‌اند.

وی گفت: در شهرستان اندیمشک با توجه به تنش‌های به وجود آمده ناشی از خشکسالی در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار تن انواع محصول کشاورزی در سال زراعی تولید و برداشت شده و یا در روزهای آتی برداشت می‌شود.

موسوی با پیش‌بینی برداشت ۵۰۰ تن کلزا در مزارع شهرستان تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برداشت محصول کلزا از سطح مزارع اندیشیده شده و از ابتدای اردیبهشت کار برداشت محصول کلزا در اندیمشک آغاز می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک با بیان اینکه برداشت محصول گلزا از ابتدای اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: تمهیدات لازم برای برداشت محصول کلزا در اندیمشک اندیشیده شد.

وی اظهار کرد: شرایط مناسب برای خرید محصول در مزرعه فراهم آمده و تدابیر لازم برای حداقل ریزش محصول کلزا با توجه به اهمیت تولید این محصول برنامه‌ریزی شده است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار