مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان لالی از رفع 27 مورد شکستگی خط لوله و شبکه توزیع در روستاهای شهرستان لالی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 30 April 2018

مرتضی مرادی اظهار کرد: 13 مورد شکستگی خط انتقال و 14 مورد شکستگی شبکه توزیع آب شرب در سطح روستاهای شهرستان لالی تعمیر شد.

وی افزود: شکستگی‌های بوجود آمده بر روی خط انتقال آب شرب روستاهای شاه آباد سادات، مهدی آباد کالکشوران، هارکزی، دره بوری و گچ کرسا بود که توسط اکیپ تعمیرات و نگهداری این امور تعمیر شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی لالی تصریح کرد: این شکستگی‌ها بر اثر تردد ماشین آلات کشاورزی و بارندگی‌های بوجود آمد که در کیفیت و فشار آب شرب اهالی این روستاها تاثیر گذاشته بود.

مرادی بیان کرد: با توجه به فصل کوچ عشایر و افزایش تردد ماشین آلات معمولا شاهد افزایش شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع در سطح روستاها هستیم.

وی با اشاره به تعمیر 14 مورد شکستگی شبکه توزیع آب شرب اظهار کرد: شکستگی‌های بوجود آمده در روستاهای هارکزی، قلعه میدان، پاچه کولای دره بوری، آبژدان، خواجه آباد، میانرودان، پاراک، تراز و لارزندان بود و با رفع این شکستگی‌ها آب شرب اهالی این روستاها از نظر کمی و کیفی بهبود پیدا کرد.

مرادی ادامه داد: با رفع شکستگی‌های بوجود آمده بر روی خطوط انتقال و شبکه توزیع، قطعی موقت آب این روستاها نیز برطرف شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی لالی خاطرنشان کرد: شکستگی‌های بوجود آمده در 13 روستا با جمعیتی بالغ بر 5 هزار و 363 نفر بوجود آمد که توسط اکیپ تعمیرات و نگهداری امور آبفاروستایی شهرستان لالی اصلاح و در مدار قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار