رئیس اداره برنامه‌‌ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش فارس گفت:رئیس اداره برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش فارس با رد شایعاتی مبنی بر استخدام سرباز معلم­‌ها در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: این افراد صرفا برای تدریس در واحدهای آموزشی به کارگرفته می‌شوند و استفاده از آنها دربخش‌های اداری آموزش و پرورش ممنوع است.
کد خبر: ۶۲۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 24 June 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:فرشاد حیاتی با اشاره به جذب 260 نفر به عنوان سرباز معلم برای تدریس در سال تحصیلی 97- 98 اظهار داشت: این میزان نزدیک به 10 درصد از کمبود معلم را تامین می­‌کند که اغلب در مناطق محروم جنوب استان به کار گرفته می‌شوند.

حیاتی از افزایش 50 نفری اختصاص سرباز معلم به استان فارس نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: نزدیک به 60 درصد از این نیروها در مقطع ابتدایی و پس از آن در رشته­‌های فنی و سایر رشته‌ها به کار گرفته می­‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی سربازان جذب شده به این منظور، دارای مدرک کارشناسی هستند، افزود: بیشتر موارد به تحصیل در رشته­‌های آموزش و پرورش ابتدایی، علوم تربیتی، روانشناسی و یا رشته‌­های فنی پرداخته‌­اند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش فارس با رد شایعاتی مبنی بر استخدام سرباز معلم­‌ها در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: این افراد صرفا برای تدریس در واحدهای آموزشی به کارگرفته می‌شوند و استفاده از آنها دربخش‌های اداری آموزش و پرورش ممنوع است.

حیاتی همچنین از برگزاری یک دوره آموزش بدو خدمت در شهریور ماه برای سربازان جذب شده به منظور افزایش سطح کارایی آنان خبر داد و تصریح کرد: در این دوره پس از دوره آموزش نظامی برگزار وبه نیرو­های جذب شده روش­‌ها و فنون تدریس آموزش داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار