مدیر بهره‌برداری شهرک سلامت اصفهان گفت: نمایشگاه و کنفرانس گردشگری سلامت اصفهان در نخستین شهرک سلامت کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۶۲۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 24 June 2018

به گزارش تابناک : رضا هیبتی اظهارکرد: شهرک سلامت در راستای کاهش بار ترافیکی خیابان‌های آمادگاه و شمس‌آبادی، ارائه خدمات ملی، منطقه‌ای به بیماران داخلی و گردشگران بین‌المللی در حوزه سلامت و درمان و افزایش صنعت توریسم سلامت به اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به نقش مهم صنعت گردشگری سلامت، دپارتمان گردشگری سلامت در این مجموعه اقدام به برگزاری نمایشگاه و کنفرانس گردشگری سلامت در مهرماه ۹۷ کرده است. دپارتمان گردشگری سلامت در نظر دارد متخصصان، فعالان و به ویژه تمامی عوامل ذیربط داخلی را بیش ازپیش با یکدیگر هم دل سازد و جایگاه واقعی صنعت گردشگری سلامت را در کشور ارتقاء دهد.

مدیر بهره‌برداری شهرک سلامت اصفهان ادامه داد: شناخت و معرفی ظرفیت‌های درمانی، بهداشت، سلامت و تندرستی برای فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش دولتی و خصوصی می‌تواند کمک زیادی به جایگاه واقعی صنعت گردشگری سلامت در کشور کند، زیرا گردش مالی وسیعی در بردارد و نقش بسزایی در شکوفایی اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

هیبتی اعلام کرد: نمایشگاه گردشگری سلامت از ۱۱ تا ۱۳ مهرماه سال جاری در شهرک سلامت برگزار خواهد شد و کنفرانس و دستاوردهای نمایشگاه نیز روز ۱۴ مهرماه در تالار سیتی سنتر ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروزه صنعت گردشگری سلامت موضوعی حیاتی در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز توسعه کشور به شمار می رود، افزود: در حال حاضر مزیتهای رقابتی ایران مانند وجود پزشکان برجسته و خوش نام، کیفیت بالای خدمات بهداشتی درمانی، قیمت مناسب و وجود مکان‌های متنوع طبیعی، بازار بالقوه ای برای کشور ما محسوب می شود که هنوز به طور واضح شناسایی نشده و نیاز بیشتر به توسعه، شناخت و بازاریابی دارد.

مدیر بهره‌برداری شهرک سلامت اصفهان تاکید کرد: در میان استان‌های مختلف کشور، اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های درمانی و گردشگری با ظرفیت‌های متعدد، می‌تواند نقش اثرگذاری در توسعه صنعت گردشگری سلامت در سطح داخل کشور و همچنین خارج به ویژه در کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس به همراه داشته باشد.

هیبتی ادامه داد: مجموعه شهرک سلامت اصفهان نقطه تلاقی تکنولوژی و درمان، مجموعه‌ای منحصر به فرد و شناخته شده بین المللی در این استان بوده و آماده ارایه خدمات بالینی و سلامتی، آموزش پزشکی و خدمات ویژه درمانی است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه و کنفرانس گردشگری سلامت اصفهان گفت: فعالیت در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه کشور، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های بخش بهداشت، درمان و گردشگری در حوزه صنعت گردشگری سلامت، ترغیب و تشویق ارگان‌های دولتی و خصوصی، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها و راهنمایان گردشگری در حوزه گردشگری سلامت، گردهمایی مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، شرکت‌های تجهیزات پزشکی، مراکز توانبخشی، بازتوانی و مراکز تندرستی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار