مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بهبهان از تعمیر و تعویض خط انتقال آب شرب 16 روستای دودانگه این شهرستان به منظور بهبود وضعیت کیفی آب شرب آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 04 August 2018

حسین عابدنژاد با اشاره به بهبود وضعیت آب شرب 16 روستای شهرستان بهبهان اظهار کرد: خط انتقال آب شرب مجتمع آبرسانی دودانگه به دلیل فرسودگی شدید دچار شکستگی‌های مکرر می‌شد و در این زمینه نیاز بود تا اقداماتی به منظور بهبود وضعیت کیفی آب انجام گیرد.

وی افزود: شکستگی‌های خط انتقال منجر به افت فشار، کاهش کیفی و هدر رفت آب شرب اهالی 16 روستای دودانگه در شهرستان بهبهان و بروز مشکلات فراوانی برای آن‌ها می‌شد.

مدیر امور آبفاروستایی بهبهان ادامه داد: در این زمینه در راستای بهبود وضعیت کیفی آب شرب این 16 روستا در شهرستان بهبهان اداره آب و فاضلاب روستایی اقدام به تعمیر و تعویض خط انتقال آب شرب این روستاها کرد.

عابد نژاد گفت: این خط انتقال به دلیل فرسودگی شدید نیاز به تعویض داشت و تا کنون با توجه به اقدامات انجام گرفته بیش از 6 کیلومتر از آن تعویض شده است.

وی خاطرنشان کرد: 16 روستای دودانگه شهرستان بهبهان از توابع بخش مرکزی هستند و 2 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 10 هزار و 118 نفر را تحت پوشش دارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار