مدیر امور آبفا روستایی هندیجان از آغاز به کار عملیات تعویض شبکه توزیع و کارگزاری خط انتقال آب شرب در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 15 February 2019

منوچهر شکاری اظهار کرد: شبکه توزیع آب شرب روستاهای زلقی و رگ سفید شهرستان هندیجان بدلیل فرسودگی تعویض می شود و با انجام این کار آب شرب این روستاها پایدار خواهد شد.

وی افزود: شبکه توزیع آب روستای زلقی به طول 2 هزار و 500 متر و شبکه توزیع آب شرب روستای رگ سفید به طول 3 هزار متر تعویض خواهد شد.

شکاری بیان کرد: فرسودگی لوله های شبکه توزیع منجر به شکستگی های مستمر و هدر رفت آب و کاهش کیفی آب شرب اهالی این روستاها در شهرستان هندیجان می شد، که با عملیات تعویض مشکل کمی و کیفی آب حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دو روستا جمعیتی بالغ بر 100 خانوار تحت پوشش دارند، گفت: در این عملیات تعداد 100 انشعاب نیز اجرا و کارگزاری می شود.

مدیر امور آبفا روستایی هندیجان با اشاره به آغاز عملیات کارگزاری 4 هزار متر خط انتقال آب خاطرنشان کرد: این خط انتقال آب شرب از تاسیسات آبرسانی آب شهری به روستای چم مراد این شهرستان نیز در قالب یک پروژه دیگر اجرایی خواهد شد.

شکاری ادامه داد: آب شرب این روستا از طریق تاسیسات جنوب شرق تامین می شود اما بدلیل بعد مسافت و عبور از میان رودخانه شاهد افت فشار آب در این منطقه هستیم که با اجرای طرح مد نظر این مشکل حل خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل گرما و لزوم رفع مشکل افت فشار آب روستای چم مراد گفت: با کارگزاری 4 هزار متر خط انتقال، آب شرب این روستا بلحاظ کمی بهبود خواهد یافت.

 

منبع: فارس

برچسب ها: آبفای روستایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار