فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج)، چشم‌های بیدار جامعه هستند.
کد خبر: ۷۳۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 20 April 2019

حجت محمدی در جمع مردم خرم‌دره ضمن تبریک فرا رسیدن ولات با سعادت امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشاره به کمک‌های مردم، نهادها و دستگاه‌های اجرایی به سیل‌زدگان، اظهار کرد: این همیاری و کمک‌رسانی مردم به سیل‌زده، نمایشی از وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان در کشور، استان و شهرستان است. 

 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات خوب شورای تامین در شهرستان خرم‌دره، گفت: این شهرستان با کم‌ترین مشکلات مواجه بوده است و سربازان گمنام امام زمان (عج) با از خود گذشتگی برای ایجاد امنیت تلاش و زحمات فراوانی متحمل می‌شوند. 

 

محمدی افزود: با توجه به تلاش‌های انجام گرفته شهرستان خرم‌دره به عنوان یک شهرستان فرهنگی و عاری از مشکلات اجتماعی در سطح استان زنجان مطرح است و این مهم مرهون تلاش‌ها و زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، از جمله نیروهای اطلاعاتی به دست آمده است. 

 

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های مردمی شهرستان به هم‌وطنان حادثه‌دیده از سیل اخیر در مناطق مختلف کشور، گفت: مردم نوع‌دوست شهرستان خرم‌دره تاکنون بیش از 500 میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کرده‌اند و برخی شرکت‌های مستقر در شهرستان نیز علاوه بر در اختیار قرار گذاشتن امکانات و تجهیزات، کمک‌های نقدی قابل توجه 250 میلیون تومان نیز برای یاری رساندن به سیل زدگان کمک کرده‌اند. 

 

محمدی در ادامه گفت: یکی از شرکت‌های تولیدی شهرستان نیز علی‌رغم همه مشکلات بیش از 14 هزار لباس آماده تهیه و برای ارسال به مناطق سیل زده بارگیری کرده‌اند. 

 

محمدی با اشاره به اینکه شهرستان خرم‌دره پیشتاز کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده است، گفت: علاوه بر استقرار و حضور موکب شباب سیدالشهدا خرم‌دره و گروه‌های جهادی در خوزستان و دیگر مناطق سیل‌زده و خدمات‌رسانی، گروه‌هایی نیز از جمعیت هلال‌احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و سایر ادارات برای امدادرسانی و کمک اعزام شده‌ و کمک‌های مردم نیز در چند مرحله به مناطق سیل‌زده ارسال شده است. 

 

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه در بارش‌های اخیر خود شهرستان با مشکلاتی مانند تعرض انسان به طبیعت و لایه‌روبی نشون برخی رودخانه‌‌ها و پل‌ها درگیر بود، خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و حضور اعضا و اطلاع‌رسانی‌های لازم و همکاری خوب مردم از بروز مشکلات جلوگیری شد. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار