معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: اکیپ‌های اعزامی این اداره کل مسئول احداث و بازسازی بخشی از پل و راه‌های ارتباطی معمولان به پلدختر در استان لرستان شدند.
کد خبر: ۷۳۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 22 April 2019

جواد یوسفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بازگشایی ‌و مرمت راه های روستایی شهرستان سلسله در لرستان توسط اکیپ اعزامی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان که در اثر سیل تخریب و مسدود شده بود، مرمت و بازگشایی هشت کیلومتر از مسیر محور اصلی پل دختر- معمولان نیز این اداره کل واگذار شد.
به گفته وی، برای این عملیات استان قم به عنوان استان پشتیبان زنجان تعیین شده و ماشین آلات مورد نیاز نیز همراه سرپرست و اکیپ راهداری به محل اعزام شدند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: باتوجه به بازدیدهای انجام شده از هشت کیلومتر مسیر اصلی پل دختر- معمولان، این قطعه از قطعاتی به شمار می رود که آسیب زیادی در سیل به آن وارد و بخشی از راه به طور جدی تخریب شده است.
یوسفی تاکید کرد: علاوه بر این مسیر نیز یک دستگاه پل 45 متری خرپایی برای نصب درهمین مسیر از این اداره کل به محل ارسال شده است.
وی اظهارداشت: این پل سال های گذشته برای مواقع بحرانی ساخته و آماده شده بود که با توجه به ضرورت و نیاز در استان لرستان به منظور تسهیل تردد درمناطق سیلزده با پنج دستگاه کمرشکن ارسال شد.
این مسئول یادآوری کرد: از جاده پلدختر به معمولان نیز 60 کیلومتر در اثر سیل آسیب جدی دیده است که مرمت و بازگشایی فوری آن به 6 استان با همکاری زنجان واگذار شده است.
به گزارش ایرنا، راه های روستایی منطقه قلایی شهرستان سلسله در لرستان که بر اثر سیل دچار آسیب شده بود با تلاش راهداران استان زنجان تردد در آنها برقرار شده است.
هم اکنون 31 دستگاه ماشین آلات به همراه 38 نفر راهدار از استان زنجان در شهرستان سلسله مشغول اجرای عملیات و ارائه خدمات هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار