مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده؛
در هفته سلامت امسال بیش از ۷۰ هزار خدمت وارنیش فلوراید در مدارس شهرستان لنده در راستا ی طرح تحول سلامت و جلوگیری از پوسیدگی دندان دانش آموزان انجام می گیرد .
کد خبر: ۷۳۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 23 April 2019

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده گفت؛ همزمان با آغاز هفته سلامت اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مقطع ابتدایی باخدمات دهی در بخش وارنیش فلوراید تراپی در این شهرستان انجام می‌شود.در این طرح بیش از ۷۰ هزار خدمت وارنیش فلوراید تراپی در راستای طرح تحول سلامت و جلوگیری از پوسیدگی دندان دانش آموزان مدارس انجام میشود.

۷۰ هزار خدمت وارنیش فلوراید تراپی در مدارس شهرستان لنده+تصاویربه گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ امراله خانی در حاشیه اجرای این طرح در مدرسه شیخ مفید روستای مالملا گفت: یکی از مهمترین خدمات وزارت بهداشت در سالهای اخیر طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان است که در راستای جلوگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان به عنوان قشری که در معرض آسیب بیشتری قرار دارند انجام میشود.

وی خاطر نشان کرد؛ در هفته سلامت امسال بیش از ۷۰ هزار خدمت وارنیش فلوراید در مدارس شهرستان لنده در راستا ی طرح تحول سلامت و جلوگیری از پوسیدگی دندان دانش آموزان انجام می گیرد .

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات در طرح تحول سلامت خدمات دهی به دانش آموزان است گفت: کارشناسان بهداشت ما با تمام توان با اکیپ دندانپزشکان و مراقبین سلامت جهت انجام وارنیش فلوراید بسیج شدند.

وی گفت: درگرامیداشت هفته سلامت که با شعار “مراقبت های اولیه بهداشتی راهی برای پوشش همگانی سلامت ” نامگذاری شد بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان مدارس ابتدایی در این طرح در راستای جلوگیری از پوسیدگی دندان وارنیش فلوراید میشوند.

وی تاکید کرد در این طرح جلوگیری از پوسیدگی دندانهای دائمی (آسیاب اول یا شماره ۶) که مهمترين قسمت دندان ها بوده اولویت کار تیم درمانی بهداشت و درمان است.

۷۰ هزار خدمت وارنیش فلوراید تراپی در مدارس شهرستان لنده+تصاویرامراله خانی به ادامه برنامه های مرکز بهداشت و درمان این شهرستان در هفته سلامت اشاره و مهمترین این برنامه را برگزاری همایش پیاده روی، نشست پرسش و پاسخ با مردم، کلاس‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی با موضوع شعار سال، چاپ بروشور در سطح شهر و همچنین نصب بنر شهری با رویکرد برجسته کردن شعار هفته سلامت و اجرای برنامه‌های آموزشی در تمام مدارس و تخصیص انشا در تمام مقاطع با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در هفته سلامت است.

وی دیدار با امام جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، اتوبوس اطلاع رسانی ایدز، بازدید تیم ضربتی بهداشت محیط از صنوف حساس، غربالگری و مراقبت بیماران در معرض خطر بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان‌ها، عیادت از بیماران، ویزیت رایگان بیماران در روستا، معدوم سازی مواد فاقد شرایط بهداشتی، آموزش مردم در مساجد، صبحانه سالم در مدارس و مانور بازدید بهداشتی از محلات را از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان لنده عنوان کرد.

۷۰ هزار خدمت وارنیش فلوراید تراپی در مدارس شهرستان لنده+تصاویر

۷۰ هزار خدمت وارنیش فلوراید تراپی در مدارس شهرستان لنده+تصاویر

۷۰ هزار خدمت وارنیش فلوراید تراپی در مدارس شهرستان لنده+تصاویر

۷۰ هزار خدمت وارنیش فلوراید تراپی در مدارس شهرستان لنده+تصاویر

۷۰ هزار خدمت وارنیش فلوراید تراپی در مدارس شهرستان لنده+تصاویر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
واقعا مسخره است اولا فیشورسیلانت نه وارنیش فلوراید ثانیا 70 هزارررررررررررررررررررررر
موگرمون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
اتفاقا وارنیش فلوراید تراپی رایج هست و از زبان مسولین دانشگاه های علوم پزشکی وارنیش فلوراید تراپی می شنویم.

که خبر مشابه می تونید در زیر بخوانید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار