رئیس کل دادگستری استان زنجان از آزادی 45 زندانی جرائم غیرعمد مالی تا نیمه رمضان در استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 25 May 2019

حجت الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی در نخستین جشن گلریزان شهرستان طارم که با حضور امام جمعه ،فرماندار و مردم نیکوکار شهرستان بر گزار شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ،بهره گیری از لیالی قدر را بهترین فرصت برای بندگان خداوند و دعا برای آمرزش گناهان و رفع گرفتاریها و مشکلات برشمرد واظهار کرد: دستگیری و کمک به افراد نیازمند در ماه میهمانی خداوند متعال توفیقی است که شامل حال هر کسی نمی شود و حضور شما در این جشن یک توفیق الهی است که باید شکر گزار با شید.

حجت الاسلام صادقی نیارکی انفاق و گذشت مالی را از ارزشهای معنوی و انسانی دانست و خاطرنشان کرد: انفاق کردن و حفظ آبرو در راه خدا برای رفع حاجت افراد نیازمند و بی گناه، آثار و برکات زیادی دارد و برای اهل خیر، احسان محسوب می شود.

وی افزود: زندانیان جرایم غیرعمد مالی جرمی را مرتکب نشده‌اند، این زندانیان صرفا بر اثر یک اتفاق و ناخواسته روانه زندان شده‌اند و توان پرداخت دیون و بدهی خود را ندارند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه از اول ماه مبارک رمضان با کمک های مردم نوع دوست استان تا 15 ماه رمضان تعداد 45 زندانی از زندان آزاد و 145 زندانی جرایم غیر عمد مالی با بدهی 38 میلیار تومان نیازمند کمک های مردمی جهت آزادی از زندان هستند.

این مقام عالی قضایی استان در ادامه به پایین بودن میزان پرونده قضایی شهرستان طارم از میانگین استانی اشاره کرد و اظهار داشت: این امر نشان از اهل گذشت بودن و ایثار مردم شهرستان است.

لازم به ذکر است تعداد محکومین جرایم غیر عمد مالی شهرستان طارم در زندان 10 نفر هستند.

//س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار