مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: قرار گرفتن استان زنجان در مسیر ترانزیت جاده ای شمال غرب کشور می تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه استان مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۷۴۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 25 May 2019

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور در صدا و سیما با مدیرکل مرکز دیدار و گفتگو کرد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار استان زنجان را ازجمله استان هایی دانست که به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب از مزایای ترانزیتی خوبی بهره مند است و با گسترش شبکه حمل و نقل و ارتباط مطمئن و کارآمد می تواند از این مزایا در راستای افزایش درآمدهای ارزی و ارتقای موقعیت خود در منطقه اتصال شمالغرب به مرکزکشور به نحو مطلوب استفاده کند.

لطیفی داشتن پیوست فرهنگی در پروژه های مرتبط با حوزه حمل و نقل جاده ای را مهم ارزیابی کرد و افزود: حمل ونقل با جابجایی انسان و کالا از نقطه ای به نقطه ی دیگر بستر مناسبی برای انتقال پیام های فرهنگی در حوزه های مختلف است.

وی با تاکید بر حمایت رسانه ملی از نهادهای خدمت رسان تصریح کرد: رسانه موظف است در کنار نقاط قوت به کاستی ها هم اشاره کند که یکی از این موارد انتقاد عمومی نسبت به وضعیت آزاد راه زنجان قزوین است که در اکثر پیام های مردمی به آن اشاره شده است و امیدواریم مدنظر مسئولین امر قرار بگیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از آمادگی رسانه استانی بمنظور برنامه سازی با رویکرد آموزشی با مشارکت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان خبر داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هم با اشاره به این مطلب که حمل و نقل جاده‌ای در مقایسه با سایر روش های حمل کالا از مزایای زیادی برخوردار است، افزود: حمل و نقل جاده‌ای در مقایسه با سایر روش‌ها مانند حمل و نقل ریلی و هوایی به سرمایه‌گذاری کمتری نیاز دارد، ولی گستردگی و نگهداری راه های ارتباطی نیازمند فرهنگ سازی بمنظور افزایش ایمنی این نوع حمل و نقل دارد.

علی اکبری نقش رسانه ها بویژه صدا و سیما را در حوزه انتشار پیام؛ آموزش متصدیان و رانندگان و اخبار حمل و نقل مهم ارزیابی و از اطلاع رسانی تجهیز آزادراه زنجان قزوین به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تشکر کرد.

وی از جابجایی6میلیون و400هزارمسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای در سال97خبر داد و تصریح کرد: این حجم تردد نیازمند ورود رسانه استانی برای ارتقاء فرهنگ ترافیکی است.//ن

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار