کد خبر: ۷۵۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 02 June 2019
چهار انبار بزرگ احتکار روغن‌موتور در زنجان کشف شد

رئیس سازمان بازرسی ونظارت اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان زنجان گفت: چهار انبار بزرگ احتکار روغن‌موتور که در سامانه جامع انبارها ثبت‌نشده بود، در استان زنجان کشف شد.

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان چند انبار احتکار در استان زنجان کشف کردند، افزود: چهار انبار بزرگ احتکار روغن‌موتور که در سامانه جامع انبارها ثبت‌نشده بود کشف شد در زنجان کشف شد.

وی اظهار کرد: متصدی این واحد این کالاها را در سامانه ثبت نکرده بود و متخلف معرفی می‌شود.

رئیس اداره بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سازمان صنعت و معدن با اصنافی که کالاهای خود را در سامانه جامع انبارها ثبت نکنند برخورد کرده و آنها را جریمه می‌کند و به‌عنوان محتکر شناخته می‌شوند.

مسلمی افزود: بمنظور شفافیت و تشخیص تخلفاتی مانند احتکار و فروش کالای قاچاق ودر راستای اجرای مواد ۵و۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دستورالعمل سران قوا، سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ذیل سامانه جامع تجارت تدوین وتهیه شده است.

وی ادامه داد: از شهریور ۱۳۹۷ همه واحدهای اقتصادی اعم از صنعتی، معدنی، کشاورزی و تجاری شامل عمده و خرده فروشی که نسبت به حمل وجابجائی کالا و نگهداری آن خارج از نیاز و فروش روزانه در محل اقدام کنند و با ثبت محل در این سامانه ازمقادیر ورود و خروج کالا سازمان های ذیربط را مطلع کنند.

مسلمی تاکید کرد: درصورت ورود بازرسان به محل های ثبت نام نشده تحت عنوان احتکار با صاحبان کالا برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار