سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی:
سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: خطوط انتقال آب شرب واقع در زیرتقاطع های غیرهمسطح ساماندهی می شوند.
کد خبر: ۷۵۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ 08 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی پیمان آرامون درحاشیه بازدید ازعملیات مرمت خط انتقال آب شرب واقع در تقاطع مدرس که سبب قطعی آب مناطقی از شهر ارمیه شده بود گفت:پایداری خطوط انتقال آب شرب و جلوگیری ازوقوع حوادث در شبکه انتقال بسیار پراهمیت بوده و با توجه به اینکه در تعدادی از تقاطع های غیرهمسطح شهرشامل ( تقاطع مادر ، میرزای شیرازی و مدرس ) شبکه اصلی انتقال آب در زیر پل ها مدفون مانده اند و برای اطمینان از پایداری شبکه توزیع بزودی با تهیه طرحی عملیات جابجایی این خطوط اجرایی می شود.

براساس اعلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان تا ساعتی دیگر با اتمام عملیات مرمت این خط لوله، مشکل قطعی آب تعدادی از مناطق شهر ارومیه برطرف می شود.

به گزارش ایسنا؛   در شبانه‌روز گذشته شهروندان برخی مناطق ارومیه از جمله  مدرس، هشت شهریور، حکیم نظامی، الواج، کشتارگاه و اسلام آباد، همافر، باهنر و برخی مناطق دیگر ارومیه شاهد افت فشار آب و قطعی آن به دلیل ترکیدگی خط انتقال آب از زیرگذر مدرس بودند و هم‌اکنون تعمیر خط لوله ۶۰۰ میلی متری پل مدرس در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار