کد خبر: ۷۵۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 22 June 2019

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طرح تابستانی سال ۹۸ پلیس راه استان زنجان با فعالیت ۷۵ اکیپ پلیس راه از امروز(شنبه)، اول تیر ماه شروع و تا ۵ مهرماه ادامه دارد.

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طرح تابستانی سال ۹۸ پلیس راه استان زنجان با فعالیت ۷۵ اکیپ پلیس راه از امروز یکم تیر ماه شروع شده و تا پنجم مهرماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در اجرای طرح تابستانی پلیس‌راه دستگاه‌های اجرایی اورژانس، مدیریت بحران، هلال‌احمر، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها و راهداری همکاری لازم را خواهند داشت.

رئیس پلیس راه استان زنجان بر کنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس‌راه از ناوگان‌های مسافربری تأکید کرد و گفت: پلیس‌راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کاری خود دارد و با متخلفان برخورد جدی می‌کند و پلیس‌راه با رانندگانی که از قوانین تخلف کنند و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می‌شود.

مظفری بر نظارت جدی پلیس نسبت به معاینه فنی خودرو تأکید کرد و افزود: پلیس با رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده باشند برخورد کرده و مانع مسافرت آنها خواهد شد.

وی گفت: پلیس‌راه گشت‌های سیار و ثابت خود را در محورها و گردنه‌های استان زنجان مستقر می‌کند و تعداد اکیپ‌ها و خودروهای نامحسوس پلیس‌راه از جاده‌های استان در تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان از آماده‌باش ۷۵ اکیپ محسوس و نامحسوس پلیس‌راه در جاده‌های استان زنجان طی ایام تابستان امسال خبر داد و افزود: در اجرای این طرح بیش از ۲۰۰ نفر نیروی پلیس راه به کار گیری می شوند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار