کد خبر: ۷۵۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 24 June 2019
دومین جشنواره ملی آئین محبت در زنجان برگزار می شود

زنجان - جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در امور اجتماعی گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته دومین جشنواره ملی آئین محبت با حضور برترین های حوزه خیریه سلامت کشور اواخر مرداد امسال در این استان برگزار می شود.

دکتر مقتدا شعوری روز دوشنبه در گفت و مو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته اولین جشنواره آئین محبت در استان با شعار " یک شهروند، یک خیر" برگزار شد که شناسایی، معرفی و توانمندی مؤسسه جای خیریه حوزه سلامت به شهروندان از جمله اهداف این جشنواره بود.

وی اظهار داشت: بر این اساس با رایزنی انجام گرفته و موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان دومین جشنواره آئین محبت با شعار "یک ایرانی، یک خیر" مرداد امسال با حضور همه انجمن جای خیریه و سمن جای مردم نهاد استان و دانشگاه‌های قطب ۶ کشوری و سه خیریه برتر از سایر دانشگاه ها و نیز با حضور خیران دیگر کشورها برگزار خواهد شد.

این مسئول، هدف اصلی از این جشنواره را معرفی توانمندی و ظرفیت‌های خیریه جای این استان و استفاده از تجربیات خیریه جای فعال کشورهای دیگر ذکر کرد که در پیشبرد اهداف ترسیم شده این بخش بسیار اثر گذار است.

وی اضافه کرد: این جشنواره با توجه به محدودیت منابع مالی به مدت ۲ یا سه روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد و تلاش می‌شود در مدت برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی برای خیران و همچنین تعامل شهروندان نیز انجام می‌گیرد.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در امور اجتماعی ادامه داد: بهره گیری از تجارب موفق مؤسسه جای خیریه حوزه سلامت و تبادل اطلاعات، نهادینه شدن فرهنگ خیری و هم افزایی بیشتر در تدوین برنامه‌های همسو از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی خاطر نشان کرد: این استان با وجود خیرین توانمند خالصانه و فداکارانه در دستگیری از دردمندان و مستمندان گوی سبقت را از هم می‌گیرند و به عنوان شهر کریمان و بهشت خیران لقب گرفته است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد که با کسب تجربه موفق در برگزاری اولین جشنواره آئین محبت، موفقیت این استان به عنوان یک برند خاص شناخته شود.

به گزارش ایرنا، اولین جشنواره مردمی آئین محبت استان اردیبهشت سال گذشته با هدف اجتماعی شدن حوزه سلامت در بخش‌های مختلف با همکاری دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردم نهاد و مؤسسه جای خیریه در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار