عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از قرار گرفتن دستور کار استیضاح وزیر جهاد کشاورزی بعد از تعطیلات تابستانی مجلس خبر داد و گفت: آقای حجتی انگیزه گرداندن وزارتخانه را ندارد و باید این پست را ترک کند.
کد خبر: ۷۵۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 02 July 2019
‌وزیر جهاد کشاورزی بعد از تعطیلات تابستانی مجلس استیضاح می‌شود / حجتی انگیزه خدمت ندارد

علی وقفچی به طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: آقای حجتی بارها اشاره کردند که اصراری بر ماندن ندارم و به نظرم بهتر است قبل از استیضاح، استعفا دهد.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در چند سال گذشته هیچ برنامه مشخصی نداشته و باعث هدررفت منابع شده است، تصریح کرد: بیشتر از آن که آقای حجتی از استیضاح ناراحت باشد، اطرافیان ایشان به خاطر ترس از به خطر افتادن منافعشان ناراحت هستند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هرج و مرج در بازار محصولات کشاورزی و عدم مدیریت واردات محصولات کشاورزی به داخل کشور را از مهم‌ترین دلایل طرح استیضاح حجتی دانست و خاطرنشان کرد: بنده هم جزو امضا‌کنندگان استیضاح وزیر جهاد هستم و حتما بعد از تعطیلات تابستانی طرح استیضاح در دستور کار قرار خواهد گرفت و باید رئیس جمهور به فکر معرفی وزیر جدیدی برای این وزارت‌خانه باشد.

وی با تاکید بر اینکه انگیزه کافی در عملکرد حجتی در گرداندن وزارت‌خانه دیده نمی‌شود، ابراز کرد: امیدوارم بعد از حجتی، نیروهای جوان مدیریت این وزارت‌خانه را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار