رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کرمانشاه از اختصاص بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار استانی به پروژه‌های چهار حوزه زیرمجموعه میراث فرهنگی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 21 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، فهیمه روشن اظهار داشت: در جلسه کمیته برنامه ریزی که اخیرا برگزار شد، ۱۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان برای پروژه‌های سطح شهرستان کرمانشاه به تصویب رسید.

روشن با اشاره به اختصاص ۵ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان به حوزه گردشگری اظهار داشت: سرفصل جدیدی با عنوان ایجاد زیرساخت‌های توسعه گردشگری داخلی طراحی شده که اعتبار ۵ میلیارد تومان به این بخش و ۳۶۰ میلیون تومان به تبلیغات گردشگری اختصاص یافته است.

وی همچنین از اختصاص ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلون تومان به حوزه صنایع دستی در شهرستان کرمانشاه خبر داد و افزود: ۵ میلیارد تومان به ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی شهر کرمانشاه و ۲۰۰ میلیون تومان جهت برگزاری دوره‌های آموزشی اختصاص یافته است.

روشن اعتبار اختصاص یافته به حوزه میراث فرهنگی را نیز ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این اعتبار دو میلیارد تومان به مجموعه فرهنگی تاریخی طاق بستان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بازار تاریخی، ۲۰۰ میلیون تومان به تکیه معاون الملک و ۲۰۰ میلیون تومان به مرمت اضطراری بنا‌های تاریخی شهرستان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: ۵ میلیارد تومان نیز به حوزه سرمایه گذاری اختصاص یافته که بصورت کمک‌های فنی اعتباری به تاسیسات گردشگری کمک خواهد شد.

به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کرمانشاه این اعتبارات موجب تسریع اجرای پروژه‌ها و در ادامه شکوفایی اقتصاد و رونق تولید و شکوفایی صنعت گردشگری کرمانشاه خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار