کد خبر: ۸۰۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷ 05 December 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یادداشت ارسالی ، واژه ناقوس مرگ آنچنان ناخوشایند و مشمئز است که بی شک در مسیر امید و در جهت مثبت و پیشرفت، کارایی و کاربرد ندارد.
بشریت و مقوله های مختلف زندگی اش و هر آنچه که در این گیتی موجود است ناچار و ناگزیر به مرگ هستند جز توسعه که مدام در حال پیشرفت است و کشیدن ترمز آن در هر دیار و مکان یعنی مرگ همان منطقه و ساکنانش.
ناخدای توسعه الزاما باید مجهز به استعداد بالقوه، انگیزه عام، تخصص، تجربه، کارایی و در یک کلام دانایی، توانایی و تعهد باشد تا بتواند کشتی توسعه را به ساحل نجات و سرمنزل مقصود برساند.
طبیعتا در این وادی آزمایش و خطا و انتخاب مجدد تجربه طولانی سالها درجا زدن و پسرفت نه تنها ره به جایی نمی برد بلکه با سرعت زیاد چونان ماشینی که در سراشیبی صیقلی ترمز بریده باشد به سمت نیستی و فلاکت و هلاکت شتاب می گیرد.
کاش قدرت گذر از امیال رذیله ای چون کینه و انتقام وجود می داشت تا به جای من به ما اندیشیده می شد. چراکه منیت منجلاب عمیقی است که هرچه بیشتر در آن دست و پا بزنی قطعا فروتر می روی.
بالاخره کهگیلویه رنجور تن بیمار و نحیف خود را پس از سالها در کما بودن به تیغ جراحی ابر مردی سپرد که تار و پود وجودش به کار و امید و توسعه و خدمت عجین بوده است.
مردی که بی جهت سردار سازندگی نامیده نشد.
مردی که جای جای کهگیلویه بزرگ خصوصا دور دست ترینش با تمام وجود لمسش کرده اند و خدمتش را می بینند.
حال؛ موسم فصلی دیگر است. فصل درو کردن آنچه کشته ایم.
خادم مردم در مجلس صرفا و صرفا به جهت به سرانجام رساندن پروژه های بزرگی که با وجود این خشکسالی اعتباری و با چنگ و دندان در ریل قرار داد و هم اکنون در حال نمو، ثمر دهی و در دست استفاده هستند مجددا آهنگ خدمت دارد.
می آید تا به فضل پروردگار و همت مردم قدرشناس بر شتاب اقدامات متعدد و بی نظیرش بیفزاید و جز او کسی این کاره نیست.
اگر بودند فرصت های دوران طلایی پول و اعتباری را نمی سوزاندند. اگر بودند پس از سالهای سال حکمرانی هم اکنون باید آثارشان نمود داشت نه خودشان. اگر این کاره بودند اکنون باید می نشستند و در زیر سایه خدماتشان نظاره گر استفاده مردم می بودند و شکرگزار خدای خود.
پس وقتی اینگونه نیست فقط و فقط به قصد انتقام و به مثابه ناقوس مرگی هستند تا بر فرض محال که به هر وسیله منتخب مردم شوند توسعه را به جنازه توسعه تبدیل نماید اما یقینا مردم فهیم کهگیلویه بزرگ اجازه نخواهند داد زیرا نمی خواهند پس از 4 سال دیگر بگویند باز باید سرنوشت از سر  نوشت.
معتقدیم خدای بزرگ به نیت و قدرت خدمت رسانی همگان آگاه تر است و مردم نیز به همین واسطه آگاه.
لذا از هم اکنون پیروزی مجدد سردار هاشمی پور را ضمن نوید، تبریک می گوییم
خادم اصل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار