رپورتاژ آگهی
انتخاب هوشمندانه کف پوش پی وی سی می تواند در کم کردن هزینه بازسازی ساختمان بسیار مفید باشد. زیرا که علاوه بر داشتن مزایای بسیار نسبت به سایر کف پوش ها قیمت بسیار مناسبی دارد.
کد خبر: ۸۰۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ 16 December 2019

بازسازی ساختمان

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر نیازهای انسان تقریباهمه چیز دستخوش تغییر شده است. ساختمان ها هم از این موضوع مستثنی نیستند.

و همگام با تغییرات نیاز افراد نیاز به تغییر در کابرد و زیبایی دارند. اما همانطور که می دانید دراین زمینه باید متحمل هزینه هایی سنگین شد. اما نگران نباشید ما به شما راه حل هایی تامین  خواهیم داد تا بازسازی ساختمان با کمترین هزینه داشته باشید. چنانچه که شما هم دچار چنین  دغدغه هایی هستید با ما همراه باشید تا شما را از جدیدتری و کم هزینه ترین روش های بازسازی ساختمان آگاه کنیم.

بازسازی کف ساختمان

بیاید با کف ساختمان شروع کنیم. با این نکته بسیار مهم ادامه می دهیم که در تخریب کف بازسازی ساختمان قدیمی دقت زیادی باید داشت و آن را به متخصصان این حوزه سپرد زیرا که کف اکثر ساختمانهای قدیمی در ایران طاق ضربی می باشد. تخریب کف غیر کارشناسی و غیر اصولی و به دست افراد نا آگاه منجر به عدم پایداری کف شده و پس از کفسازی مجدد (بارگذاری مجدد) منجر به تخریب کلی سقف و صدمات جبران ناپذیر به کف ساختمان و سقف طبقه پایینی خواهد شد.

 متاسفانه بسیاری از کارفرمایان فقط به دلیل هزینه کمتر کار را به افراد غیر متخصص می سپارند و پس از بروز مشکلات متحمل ضرر و زیان مالی و جانی بسیار سنگین می شوند. پس در نظر داشته باشید که از نیروی متخصصان در این زمینه استفاده کنید. با گذشتن از این مرحله به مرحله انتخاب کف پوش مناسب و ارزان می رسیم در ادامه چند نوع کفپوش مناسب، با کیفیت معرفی خواهیم کرد.

بازسازی ساختمان با کمترین هزینه

کفپوش پی وی سی

انتخاب هوشمندانه کف پوش پی وی سی می تواند در کم کردن هزینه بازسازی ساختمان بسیار مفید باشد. زیرا که علاوه بر داشتن مزایای بسیار نسبت به سایر کف پوش ها قیمت بسیار مناسبی دارد. کفپوش پی وی سی یا وینیل تشکیل شده از مواد پلیمری –پلاستیکی است. کفپوش پی وی سی مقاومت خوبی نسبت به آب و رطوبت دارد همچنین نصب بسیار سریع  و آسانی دارد و برای نصب احتیاجی به ماله خاصی ندارد. این کفپوش در زمان نصب از خود نخاله ای ایجاد نمی کند. این پوشش تا سالها می تواند برای فضای ساختمان شما مناسب باشد همچنین که عایق مناسبی برای حرارت و صوت نیز می باشد.

کفپوش

کفپوش موکت

کفپوش موکت جزو کفپوش های قدیمی است که از سالیان دور مورد استفاده قرار می گرفت و هم اکنون هم استفاده از آن قدیمی نشده است زیرا که با پیشرفت مد و تکنولوژی این پوشش هم خود را همگام با تغییرات به روز کرده است. کفپوش موکت غیر از قیمت ارزان آن مزایای بی شماری دارد ازجمله این که عایق مناسبی برای حرارت است، نیازی به ابزار و نصاب همچنین ماله برای نصب ندارد. هم چنین این کفپوش نیازی به زیرسازی خاصی ندارد و هر کسی به آسانی می تواند آن را نصب کند. تمام این مزایا سبب شده تا قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

کفپوش لمینت

چنانچه که قصد پوشش کف ساختمان را با متریال چوب دارید اما بودجه کافی برای تعمیم آن ندارید یا تصمیم دارید بودجه کمی به آن اختصاص دهید تا بازسازی ساختمان با کمترین هزینه داشته باشید بهترین انتخاب برای شما کفپوش لمینت است زیراکه از دید بصری کاملا شبیه به پارکت طراحی شده است و همان جلوه چوبی را به ساختمان شما می دهد. کفپوش لمینت ترکیبی از چوب و مواد پلاستیکی است که علاوه بر طول عمر بالا مقاومت بسیار بالایی نیز به آب و رطوبت دارد. این کفپوش شست و شو و نظافت آسانی دارد، نصب آن به راحتی و به صورت پازلی، بدون چسب است.

برای عایق شدن کفپوش لمینت زیر آن لایه ای فومی شکل قرار می دهند. کفپوش لمینت مقاومت خوبی نسبت به پارگی و شکستگی دارد. جلوه بصری کفپوش لمینت باعث می شود که شما گرمی و عنصری از طبیعت را به فضای ساختمان هدیه بدید.

بازسازی دیوار ساختمان

بازسازی دیوار ساختمان

چنانچه که با بازسازی ساختمان قدیمی و فرسوده روبه روهستید توجه به این نکته که درا دامه به آن اشاره می کنیم بسیار ضروری است! قبل از تخریب دیوار باید دیوارهای اصلی یا به اصطلاح حمال را از سایر دیوار ها تشخیص دهید و آن ها را به هیچ عنوان تخریب نکنید زیرا که وزن اصلی ساختمان روی دیوار های حمال است، یا چنان چه با اضافه کردن دیوار قصد خصوصی سازی فضای ساختمانی را دارید باید بدانید که به چه دیواری وزن اضافی منتقل می کنید.

 رعایت نکردن هرکدام از این موارد ممکن است تخریب و فروپاشی کل ساختمان شما را در بر داشته باشد پس با یک متخصص امور ساختمانی مشورت کنید. اگر که دیوار شما  دارای فرسودگی، شکستگی و نقص باشد باید دیوار را تا لایه گچ تخریب کنید تا لایه گچ جدیدی به آن اضافه شود وعیوب دیوار از بین برود. در نهایت آن را رنگ بزنید. شما می توانید مرحله بازسازی دیوار را تا همین جا ادامه دهید اما اگر که خواستار زیبایی دوچندان فضای ساختمان هستید می توانید از انواع دیوارپوش ها به جای رنگ استفاده کنید. در ادامه بهترین و ارزانترین دیوارپوش ها را نام برده و بررسی می کنیم.

نمای خارجی و داخلی با دیوار پوش بتنی

بتن جزو مصالح پرکاربرد در قسمت بازسازی ساختمان است که دلیل انتخاب آن به کیفیت عالی و مزایایی بی شمار آن بر می گردد. بتن شامل مزایایی همچون ضد حرارت بودن که در آتش سوزی به هیچ عنوان نمی سوزد و ساختمان را در مقابل زلزله مقاوم می کند، می شود. نصب راحت، جلوه بصری زیبا، عایقی مناسب و در نهایت قیمت مناسب از مزایای دیگر بتن است. بتن از ترکیب سیمان سیاه و سفید با آب تشکیل شده است. با استفاده از بتن طرح های زیادی می توان بر روی دیوار به وجود آورد. این دیوارپوش برای نمای داخلی و خارجی استفاده می شود. امروزه پنل های بتنی آماده ای وجود دارد که سطح صاف و صیقلی داشته و به سرعت نصب می شوند. استفاده از بتن برای دیوارپوش باعث شده که هزینه های نما کاری بسیار پایین بی آید به علاوه این که مقاومت و طول عمر ساختمان نیز به شدت افزایش پیدا می کند.

دیوار پوش pvc

پس از مرحله سفت کاری ساختمان نوبت به انتخاب دیوار پوش می رسد. در این مرحله است، که دیوارپوش پی وی سی نصب می شود. مزایا انتخاب پی وی سی می توان به ضدآب بودن، عایق مناسب برای صوت و حرارت هزینه پایین، نصب آسان و عمر طولانی اشاره کرد. اتصالات ورقه های پی وی سی به صورت کشویی می باشد و همین امر دسترسی به تجهیزات ساختمان از جمله سیم کشی را آسان کرده است که در صورت تعمیر نیازی به تخریب دیوار نمی باشد. به دلیل انعطاف پذیری پی وی سی روی انواع دیوار ها قابلیت اجرا دارد و تمام طرح ها را می توان روی این روکش پیاده نمود.

بازسازی سقف ساختمان

می توان گفت همه ساختمان ها به تعمیر و بازسازی سقف احتیاجی ندارند. اما در صورت نیاز به تعمییر سقف ساختمان ابتدا گچ سقف تخریب شده سپس مجدد گچ کاری می شود. اما چناچه دوست دارید در بازسازی ساختمان، سقف را هم مورد تغییر قرار بدهید می توانید از سقف های کاذب استفاده کنید تا هم عیوب و نواقص دیوار را بپوشانید هم تغییر دکوراتیو به فضای داخلی ساختمان ببخشید. در ادامه راجع به سقف کاذب خواهید خواند. برای مطالعه مقالاتی درباره با ترمیم گچ دیوار با سایت معتبر رویامال همراه باشید.

سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب پی وی سی در واقع سقف ثانویه ای است که به سقف اصلی نصب می گردد. معمولا برای پوشش تزئینی یا پوشاندن عیوب سقف مانند عدم تقارن از سقف کاذب پی وی سی استفاده می شود. میزان مشتقات پی وی سی است که کیفیت سقف های کاذب را تعیین می کند. از همین رو است که وزن آن بسیار مهم است. پوشش پی وی سی مقاومت بالایی نسبت به آب و رطوبت دارند. که به موجب آن می توان در سرویس بهداشتی یا حمام و آشپزخانه نیز استفاده نمود. پوشش پی وی سی همچنین مقاومت بالایی نسبت به گاز کلر دارد که سبب می شود از آن حتی در استخر ها نیز استفاده کرد.

نوسازی تجهیزات

معمولا ساختمان ها پس از بازسازی احتیاج به نوسازی تجهیزات از جمله تعویض شیر آلات و تعویض درب و پنجره، کلید و پریز،..

دارند. تجهیزات ساختمان از نظر جنس، نوع، طرح، رنگ و برند انواع بسیاری در بازار دارد که انتخاب هرکدام کاملا بسته به سلیقه و بودجه اختصاصی شما دارد. با کمک گرفتن از م

شاوران متخصص ما می توانید انواع با کیفیت و مناسب ساختمان خود را انتخاب کنید.

قبل از باسازی ساختمان حتما در ذهن خود هدف، طرح و بودجه خود را مشخص کنید. تا در مراحل بازسازی ساختمان گیج نشوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار