بارش برف سنگین همراه با مسدودی ۱۵۶ راه روستایی در زنجانکولاک شدیداز بامداد یکشنبه راه ۱۵۶ روستای استان را بست که تاکنون راهداران ۳۲ مسیر از این تعداد را بازگشایی کردند.
کد خبر: ۸۱۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 20 January 2020
 			 				 					مسدود شدن ۱۵۶ مسیر روستایی در زنجان

بارش برف سنگین در زنجان راه ۱۵۶ روستا را بست.

به گزارش «تابناک» به نقل ار خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف سنگین همراه با مسدودی ۱۵۶ راه روستایی در زنجانکولاک شدیداز بامداد یکشنبه راه ۱۵۶ روستای استان را بست که تاکنون راهداران ۳۲ مسیر از این تعداد را بازگشایی کردند.

یوسفی شامگاه یکشنبه افزود: بارش برف همراه با کولاک شدید در استان زنجان از بامداد پنجشنبه بیش از ۱۰۰ راه روستایی را در چهار روز اخیر بست که این راه‌ها توسط راهداران بازگشایی و مجدد بسته شد.

وی تاکید کرد: نیمه دوم امسال بیشترین مسدودی جاده‌های روستایی از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه جاری بوده است که با تداوم بارش‌ها و کولاک شدید این مسدودی‌ها نیز ادامه دار شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بیشترین مسیر‌ها به ترتیب در شهرستان‌های ماهنشان، زنجان، ابهر، ایجرود و سلطانیه و خدابنده است.

وی ادامه داد: شهروندان و روستائیان از تردد شبانه در جاده‌های کوهستانی و روستایی خودداری کنند چرا که در حال حاضر نیز بارش برف و کولاک در استان زنجان جریان دارد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار