مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه گفت: سینما آزادی طی هفت روز با اکران ۱۳ عنوان فیلم و همچنین استقبال یک‌هزار و ۹۱۳ نفر، ۱۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان فروش داشت.
کد خبر: ۸۲۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 16 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمدجواد کنجوری ، اظهار داشت: 14 فیلم فیلم‌های «مردن در آب مطهر، سینما شهر قصه، بی‌صدا حلزون،خون شد، ابر بارانش گرفت، درخت گردو، آبادان یازده 60، تومان، پدران، خروج، شنای پروانه، پوست، تعارض و عامه‌پسند» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و هفتمین جشنواره فجر کرمانشاه طی هفت روز در 2 سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه به اکران درآمد.

وی با بیان اینکه بهای بلیت سینما 10 هزار تومان بود، گفت: طی این مدت سینما آزادی با اکران 13 عنوان فیلم با استقبال یک‌هزار و 913 نفر، 19 میلیون و 130 هزار تومان فروش داشت.

مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه پرفروش‌ترین فیلمی که در سینما آزادی اکران شد را به مبلغ 3 میلیون و 780 هزار تومان از آن «درخت گردو» دانست و گفت: 378 نفر در سینما پیروزی به تماشای این فیلم نشستند.

کنجوری «شنای پروانه» با 358 نفر مخاطب و فروش 3 میلیون و 580 هزار تومان و «خروج» با 329 مخاطب و فروش 3 میلیون و 290 هزار تومان را در رده‌های دوم و سوم از لحاظ فروش اعلام کرد و افزود: کم‌فروش‌ترین فیلم نیز به مبلغ 160 هزار تومان با 16 نفر مخاطب به فیلم «پدران» اختصاص یافت.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار