مدیر روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو نفر از مجموعه ارتش در فارس به ویروس کرونا مبتلا شده اند اما هیچ بیماری در پادگان های استان نیست.
کد خبر: ۸۳۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 16 April 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:سرگرد زمانی با تاکید بر اینکه سلامت افراد اولویت اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران است بیان کرد: دو نفر از مجموعه ارتش به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که این افراد بر اساس اذعان خودشان از تعاملات بیرون از پادگان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی اضافه کرد: یکی از این افراد از جمله افراد پزشک یار بوده است که بر اساس تعاملات بیرون از پادگان به این بیماری مبتلا گشته است.

زمانی همچنین با تاکید بر اینکه در هر نقطه از استان که نیاز به کمک در زمینه‌های مختلف وجود داشته باشد ارتش در کوتاه‌ترین زمان در آن منطقه حضور خواهد داشت، اظهار کرد: در راستای حمایت از سلامت اجتماعی مردم ارتش پیش از آنکه به ارائه خدمات مبادرت ورزد با ضد عفونی کردن آسایشگاه‌ها و تب سنجی افراد فعال در ارتش در گام نخست نسبت به تأمین سلامت افراد کادر و سربازان خود اقدام کرده تا این افراد که روزانه سلامت آنان پایش می‌شود نسبت به تأمین سلامت اجتماعی افراد جامعه اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ارتش در سراسر کشور این ادعا را دارد بر اساس مراقبت‌های بهداشتی و درمانی که برای افراد در نظر گرفته است هیچ مورد فوتی تاکنون ثبت نشده است و بر اساس رزمایشی که در ۲۵ اسفند ۹۸ توسط ارتش شکل گرفت، ارتش این آمادگی را دارد تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به ضد عفونی کردن معابر عمومی در هر منطقه‌ای اقدامات لازم را انجام دهد.

رزمایش خدمت در روز ارتش

مدیر روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس در خصوص برگزاری رژه خدمت نیز گفت: برخلاف مراسم‌هایی که هر سال در کشور در روز ارتش برگزار می‌شد امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، رژه روز ارتش با سیاق متفاوتی اجرا خواهد شد و این رژه، رژه خدمت است.

وی اضافه کرد: پس از این رژه مناطق مختلفی از شهر شیراز توسط یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران ضد عفونی می‌شود تا خدمتی نوین به مردم در این روز ارائه شود.

برچسب ها: کرونا ، پادگان ، ارتش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار