معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اسامی باشگاهداران و مربیان زنجانی فعال در باشگاه‌های ورزشی خصوصی این استان، احصا، جمع‌بندی و به وزارت ورزش و جوانان ارسال شد.
کد خبر: ۸۴۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 28 April 2020

ارسال اسامی باشگاهداران و مربیان زنجان برای اخذ تسهیلات به وزارت ورزش

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اسامی باشگاهداران و مربیان زنجانی فعال در باشگاه‌های ورزشی خصوصی این استان، احصا، جمع‌بندی و به وزارت ورزش و جوانان ارسال شد.

به گزارش تابناک زنجان؛ محمدعلی حمزه پور، روز سه‌شنبه در گفت و گویی افزود: لیست باشگاه‌های ورزشی همراه با اسامی و اطلاعات مدیران، موسسان و مربیان فعال در باشگاه‌های خصوصی استان زنجان که جزو مشاغل با ریسک بالا هستند پس از بررسی از سوی کارشناسان وزارت ورزش به منظور اخذ تسهیلات بانکی به این اداره کل اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه لیست باشگاه‌های خصوصی زنجان و اسامی باشگاهداران هفته گذشته به وزارت ورزش و جوانان ارسال شد اظهار داشت: لیست مربیان تحت پوشش این باشگاه های ورزشی نیز روز گذشته /دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه/ پس از بررسی و جمع‌بندی به وزارتخانه ارسال شد.

حمزه‌پور افزود: لیست باشگاه‌های خصوصی آسیب دیده زنجان موجود بود اما اطلاعات مربوط به مربیان فعال در این باشگاه‌ها، نیاز به جمع‌آوری و بررسی داشت که به همین منظور نامه‌ای از سوی این اداره کل، تدوین و به هیات‌های استان و شهرستان، ارسال شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در تهیه و بررسی لیست مربیان باشگاه های ورزشی خصوصی، تلاش و دقت زیادی شد که این نیز زمانبر بود.

وزیر ورزش و جوانان، هفته گذشته در جلسه ای با فعالان صنعت ورزش، گفته بود: پرداخت تسهیلات به ۲۸ هزار باشگاه ورزشی آسیب دیده از کرونا از هفته آینده (هفته جاری) آغاز می‌شود اما تا به امروز خبری از ارایه تسهیلات در نظرگرفته شده نیست.

مسعود سلطانی فر، اهمیت فعالیت باشگاه‌های خصوصی را که متاثر از بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدند مورد توجه قرار داده و اظهار داشته است: در خصوص ٤٣٠٠ مکان ورزشی که در اختیار داشتیم و به بخش خصوصی اجاره داده شده بود، آنها را مشمول بخشودگی اجاره‌ بها در ۲ ماه (اسفند و فروردین) کردیم و اگر این شرایط استمرار یابد، بخشودگی نیز ادامه خواهد داشت و از طرفی بیمه کارفرمایان و برق و گاز را هم استمهال (مهلت) کردیم.

وزیر ورزش و جوانان تعطیلی فعالیت‌های حدود ٢٨ هزار باشگاه خصوصی در سراسر کشور را نیز مهم برشمرده و اظهار داشته بود: در این زمینه در دولت تسهیلاتی مصوب شده بطوریکه به میزان هر پرسنلی که این باشگاه ها دارند و حق بیمه پرداخت می‌کنند، تا سقف ١٦ میلیون برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام ١٢ درصد تعلق می‌گیرد که ٨ میلیون برای حقوق و ٨ میلیون برای هزینه باشگاه‌ها خواهد بود.

سلطانی‌فر در جلسه یاد شده، میزان تنفس این تسهیلات برای باشگاه‌های خصوصی را چهار ماه و مدت پرداخت را ٢ سال عنوان و زمان ارائه آن را حداکثر هفت تا ۱۰ روز آینده اعلام کرده است و حال باشگاهداران و مربیان، بی صبرانه منتظر پرداخت تسهیلات درنظر گرفته شده هستند.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار