مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از دریافت ۱۶ جایزه بین‌المللی برای پویانمایی در حوزه کودک و نوجوان خبر داد و گفت: این کانون مرکز تئاتر ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۴۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 03 May 2020

دریافت ۱۶ جایزه بین‌المللی برای پویانمایی در حوزه کودک و نوجوان

علیرضا نوری امروز در این گفت‌وگو در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از بیشتر شدن واگیری آن، برنامه‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به صورت مجازی اجرایی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه این طرح با هدف ترغیب حضور کودکان و نوجوانان و والدینشان در خانه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پر کردن اوقات فراغت این گروه سنی در خانه اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا مربیان کانون اقدام به تولید و انتشار 750 اثر ویدئویی فرهنگی و هنری و ادبی کردند.

وی با اشاره به تهیه و استفاده از وسایل سمعی و بصری، تدارک وسایل آموزشی، تولید نمایش و فروش فیلم‌های سینمایی و تولید آثار تئاتر، انیمیشن مخصوص کودکان و نوجوانان، تولید وسایل اسباب بازی، سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای و عروسک از سوی کانون گفت: کانون در تولید و پخش آثار سینمایی مطرح در حوزه کودک و نوجوان به سابقه تولید 400 عنوان فیلم سینمایی توسط معتبرترین کارگردانان سینما فعالیت کرده است.

نوری همچنین از تولید اثر در قالب تئاتر در سراسر کشور خبر داد و گفت: یکی از اقدامات خوب مرکز زنجان نیز اجرای طرح تئاتر مدرسه و تولید کتاب نمایش از فعالیت‌های مرکز تئاتر بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: طراحی و تولید اسباب بازی، سرگرمی و نرم‌افزارهای آموزشی و تولید سه نسل از عروسک دارا و سارا که از محصولات ویژه کانون به حساب می‌آید از دیگر شاخص‌های عملکردی کانون است.

وی افزود: در حال حاضر همه مراکز ۱۷ گانه ثابت کانون استان و ۱۱ کتابخانه‌ سیار که به روستاهای کمتر برخوردار و حاشیه نشین شهرها مراجعه می‌کنند نیز با انجام فعالیت‌های فرهنگی در خدمت کودکان و نوجوانان مناطق محروم هستند.

منبع/ فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار