رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه 40 درصد بودجه شهرداری زنجان عمرانی است، گفت: سال قبل کمیسیون ماده 5، ساخت پل مدرس را رد کرد.
کد خبر: ۸۴۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 05 May 2020

40 درصد بودجه شهرداری زنجان عمرانی است

عباس راشاد امروز در این گفت‌وگو اظهار کرد: حکم حبیب‌الله ملایی یگانه شهردار زنجان، از سوی معاون وزیر کشور، امضاء شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ارتباط با تحقق بودجه شهرداری گفت: به عقیده بنده ضربه ناشی از کرونا قابل جبران است به شرطی که شیوه نامه‌ها رعایت شود و دیگر شاهد این نباشیم که اپیدمی به اوج برگشته است.

وی با اشاره به اینکه ما با مشوق‌های لازم به دنبال جبران این ضربه وارد شده هستیم، تصریح کرد: در چنین شرایطی ما به دنبال این هستیم که با سیاست‌های جهش تولید این کسری را جبران کنیم.

راشاد با بیان اینکه اقتصاد شهری و مدیریت شهر در چنین شرایطی نیازمند، دقت بیشتری است، گفت: قطعا در برهه‌های مختلف، اقتصاد شهری متاثر از موضوعات مختلف بوده پس بنابراین باید آماده چنین مسائلی باشیم.

وی در ارتباط با پیشبرد پروژه‌های شهری نیز گفت: ما به پیمانکاران همه پروژه‌ها تأکید کرده‌ایم که شیوه‌نامه‌ها را رعایت کرده و طبق تعهدات خود کار را پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد که اقتصاد شهری متاثر از شیوع ویروس کرونا باشد، گفت: امسال از کل بیش از 500 میلیارد تومان بودجه مصوب، 40 درصد مربوط به مباحث عمرانی است که ما در تلاشیم پروژه‌های عمرانی را طبق زمان‌بندی تعیین شده به پایان برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ارتباط با ساخت پل مدرس نیز گفت: سال قبل 14 میلیارد و 500 میلیون تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده بود، چون در آن برهه زمانی فکر می‌کردیم کار در ضلع دیگر به پایان خواهد رسید، در صورتی که این موضوع از سوی کمیسیون ماده 5 رد شد.

وی گفت: علت رد ساخت پل مدرس این بود که کمیسیون ماده 5، معتقد بود اگر ضلع شمالی پادگان بازگشایی شود، دیگر نیازی به ساخت پل نخواهد بود و مشکل ترافیک به خودی خود حل خواهد شد.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار