شهردار زنجان با بیان اینکه طی روزهای آینده تغییرات مدیریتی در شهرداری رخ می‌دهد، گفت: تغییرات در حوزه‌های مختلف از رده کارشناسی تا مدیران ارشد خواهد بود.
کد خبر: ۸۴۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 06 May 2020

تغییرات مدیریتی از رده کارشناسی تا مدیران ارشد 

حبیب ملایی یگانه امروز در این گفت‌وگو اظهار کرد: در راستای بهبود عملکرد مجموعه شهرداری به دنبال استفاده از نیروهای متخصص و توانمندی هستیم تا بتوانیم امورات شهرداری را در مسیر درست و قانونی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده تغییراتی در مجموعه مدیریتی شهرداری رخ خواهد داد، افزود: نیروهای جدید باید کار بلد، مومن و متخصص بوده و انجام کار جهادی را در دستور کار خود قرار دهند تا با انجام خدمات بیشتر به مردم،، اعتماد عمومی به مجموعه شهرداری بازگردانده شود.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه هر مجموعه‌ای در راستای تقویت و بهبود مستمر فعالیت‌ها نیازمند به روزرسانی و انجام خدمات نوین است، اعلام کرد: به دنبال تقویت سیستم مدیریتی و غلبه بر نقاط ضعف در شهرداری هستیم.

وی با بیان اینکه تغییرات در حوزه‌های مختلف از رده کارشناسی تا مدیران ارشد رخ خواهد داد، اضافه کرد: به دنبال کارآمدی مجموعه و چابک‌تر کردن آن خواهیم بود.
یگانه در ادامه به مباحث مطرح شده در ارتباط با مشکل جذب 18 نفر از نیروهای شرکتی اشاره کرد و افزود: به دنبال ایراد قانونی یکی از دستگاه‌های نظارتی استان به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات قانونی در جذب تعدادی از نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری در سال گذشته، مجبور به خاتمه قرارداد با نیروهای مذکور شدیم، لیکن تعداد 6 نفر از نیروهای یاد شده در بررسی مجدد در شهرداری به کار قبلی خود مشغول شده‌اند.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار