صادقی نیارکی:
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت که بیشتر مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به این استان اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۴۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 06 May 2020

بیشتر مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به زنجان اجرایی شده است

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت که بیشتر مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به این استان اجرایی شده است.

قوه قضاییه اعلام کرد:

شهریور ماه سال ۹۸ در پی سفر رییس قوه قضاییه به استان زنجان و صدور دستور در خصوص تعیین تکلیف باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی، این موضوع مهم که یکی از بزرگترین معضلات محیط زیستی استان بود در دستور کار قرار گرفت و حالا با پیگیری دستگاه قضایی مشکلات زیست محیطی رفع و هزار میلیارد تومان عائد استان زنجان شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان به همراه دادستان مرکز این استان، در بازدید از پیش اعلام نشده از محل دپوی فیلتر کیک‌های پسماند سرب و روی زنجان، گفت: با پیگیری‌های فراوان ۸ میلیون تن باطله کیک روی که ده‌ها سال بلاتکلیف مانده بود با رای دستگاه قضا در اختیار دولت قرار گرفت تا هزار میلیارد تومان ارزش ریالی آن به نفع مردم استان زنجان تمام شود.

وی افزود: عملیات سیمان پاشی و ایجاد دیواره‌های بتنی برای رفع مشکلات محیط زیستی کیک روی نیز انجام شد.

با تعیین تکلیف باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی در زنجان؛ محیط زیست آرام گرفت و چرخ تولید ۸۰ واحد صنعتی به حرکت در آمد.

رییس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: دستگاه قضایی این استان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه به ویژه پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان زنجان، از همان روز اقدامات لازم برای به ثمر نشستن مصوبات را به کار بست و با لطف خدا بیشتر مصوبات سفر اجرایی شده است.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار