مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری زنجان:
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری زنجان، گفت: طی سال گذشته بیش از ۵ هزار و ۵۳۰ انشعاب فاضلاب در استان زنجان نصب شده و طرح واگذاری و نصب انشعاب در دستور کار شرکت آبفای استان است.
کد خبر: ۸۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 10 May 2020

۵۰۰۰ انشعاب فاضلاب در زنجان نصب شده است 

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری زنجان، گفت: طی سال گذشته بیش از ۵ هزار و ۵۳۰ انشعاب فاضلاب در استان زنجان نصب شده و طرح واگذاری و نصب انشعاب در دستور کار شرکت آبفای استان است.

علیرضا جزء قاسمی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بیش از ۷۷۰ هزار نفر از جمعیت شهری استان معادل ۱۰۰ درصد در قالب ۲۴۴ هزار مشترک تحت پوشش این شرکت هستند، گفت: در بخش روستایی هم ۳۰۵ هزارنفر جمعیت درقالب ۱۰۹ هزار مشترک معادل ۸۹ درصد جمعیت تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب می‌باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان، گفت: با توجه به هدر رفت بالای آب در بخش روستایی با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب، وجود انشعاب‌های غیرمجاز، فشار نامتعارف شبکه باید اصلاح شبکه‌های فرسوده، استاندارد سازی انشعاب‌ها و فشار شبکه طی سالجاری با جدیت دنبال می‌شود.

جزء قاسمی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از ۵ هزار و ۵۳۰ انشعاب فاضلاب در استان زنجان نصب شده و طرح واگذاری و نصب انشعاب در دستور کار شرکت آبفای استان است، گفت: ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری زنجان با هدف حفاظت از منابع آب، خاک، محیط زیست و تامین بهداشت و سلامت مردم اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه فاضلاب در شهرهای زنجان، ابهر، ماهنشان، خرمدره، زرین آباد، ارمغانخانه و دندی اجرا می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه در برخی از شهرستان‌ها مردم استقبال خوبی نسبت به اجرای شبکه فاضلاب ندارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان، با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مختلف برای تأمین آب سالم و بهداشتی به مشترکین از مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار شرکت آب و فاضلاب شهری است، گفت: در استان زنجان ۲۱ شهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری هستند.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار