مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: میزان تلفات برق در زنجان تک‌رقمی بوده و از میانگین کشوری کمتر است.
کد خبر: ۸۴۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 12 May 2020

علیرضا علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در سال گذشته این شرکت از بحران خسارات سیل، برف وکولا ک شدید و پیک بار تابستان به سلامت عبور کرد و خاموشی برق در استان رخ نداد.

او اظهار کرد: جریان برق مطمئن و پایدار برای واحد‌های صنعتی، تولیدی، کشاورزی و فضا‌های مختلف عمومی واداری در استان به خوبی توزیع شد.

علیزاده وضعیت شاخص‌های عملکردی در حوزه‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در مقایسه با میانگین کشوری را خوب ارزیابی و تصریح کرد: ۸۸ صدم دقیقه در روز میزان خاموشی برق به ازای هر مشترک در سال گذشته بود.

او ادامه داد: خوشبختانه با راه اندازی فناوری تعمیر و سرویس خطوط و پست‌ها به صورت خط گرم در وضعیت بسیار خوبی از میانگین کشوری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، گفت: در زمینه کاهش تلفات انرژی برق نیز با اجرای طرح‌های جهادی کاهش تلفات برق به عدد ۷.۴ درصد رسیدیم که ازمتوسط کشوری ۱۰ درصد فاصله دارد.

علیزاده به برنامه‌های مهم این شرکت در سال جاری اشاره کرد و گفت: توجه به کیفیت منابع انسانی، افزایش بار در ساعات اوج مصرف برق و به صفر رساندن خاموشی‌ها با بهره مند‌ی از ظرفیت‌های استانی و نیز اصلاح فرآیند‌ها ودستورالعمل‌های فروش و خدمات مشترکین در حوزه صنعت وکشاور زی از برنامه‌های مهم در سال جاری می‌باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: تکمیل بستر‌های بهره مند‌ی از خدمات غیر حضوری و اتوماسیون شبکه‌های توزیع برق و تبدیل ۵۰۰ کیلومتر شبکه‌های توزیع برق سیمی به کابل خودنگهدار از برنامه‌های این شرکت در سال جاری است.

او افزود: تمام شبکه‌های سیمی توزیع برق سطح استان زنجان به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار