به‌منظور حامی یابی برای قریب به هزار و ۳۰۰ فرزند یتیم و محسنین فاقد حامی، نام‌نویسی از خیران و مردم نیکوکار زنجانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به‌صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۴۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 12 May 2020

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان این نهاد گفت: طبخ و توزیع غذای گرم از طریق ایجاد آشپزخانه‌های طرح اطعام مهدوی و بسته‌های مواد غذایی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرخواهانه در سطح استان زنجان از برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در این ماه است.

او به برنامه‌ریزی برای جذب و ثبت‌نام از خیران و نیکوکاران برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اشاره کرد و افزود: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان به‌ویژه هفته اطعام و اکرام ایتام و لیالی قدر به‌منظور حامی یابی برای قریب به هزار و ۳۰۰ فرزند یتیم و محسنین فاقد حامی، نام‌نویسی از خیران و مردم نیکوکار زنجانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین انجام می شود.

صفری ادامه داد:خیران می‌توانند برای حامی شدن به صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری مراجعه ویا به صورت غیرحضوری عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ ارسال کنند.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار