مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبرداد:
مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اعلام فراخوان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 16 May 2020

تاسیس«مراکز مثبت زندگی» بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اعلام فراخوان تاسیس مراکز مثبت زندگی بهزیستی خبرداد.

محمد محمدی قیداری گفت: برای اجرای بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و همچنین بند ۴ ماده ۵۷ قانون احکام دائمی دال بر تشکیل مراکز خدمات بهزیستی در سازمان بهزیستی، مراکز مثبت زندگی تاسیس می شود.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: بهزیستی استان زنجان ۲۲ خدمت را در سطح اولیه خدمات اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری به عهده مراکز قرار می‌دهد و بابت هر فعالیت نیز یارانه لازم را به مراکز می‌پردازد.

محمدی قیداری با بیان اینکه بر حسب محل سکونت مددجویان در نقشه جغرافیایی هر ۴۵۰ خانوار تحت پوشش یک مرکز قرار می‌گیرند و مراکز بر محور مددکاران اجتماعی و بر پایه دولت الکترونیک خواهند بود، افزود: مراکز خدمات بهزیستی که تحت عنوان مثبت زندگی شکل گرفته در حیطه چارچوب فعالیت بهزیستی در سطح یک خدمات سازمان فعال خواهند بود. با توجه به اینکه طبق برنامه ششم توسعه، متولی سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی است، در این چارچوب مراکز فعال خواهند شد.

وی ادامه داد: درخواست تاسیس مرکز خدمات بهزیستی به صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد و اشخاص حقیقی و افراد تحصیل کرده در رشته‌های مددکاری اجتماعی و رشته‌های مرتبط طبق دستورالعمل اعلام شده می‌توانند در خواست بدهند. هر فرد ۵ نقطه را به عنوان نقاط مطلوب خود برای احداث مرکز مثبت زندگی پیشنهاد می‌دهد و براساس اولویت‌ها مرکز تاسیس می‌شود.

منبع/ بهزیستی استان زنجان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار