معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:برگزاری آزمون و امتحان پایانی از پایه‌ی اول تا پنجم ممنوع بوده و هم چنین در خرداد ۹۹ امتحانات هماهنگ پایه ششم ملغی اعلام شده است.
کد خبر: ۸۵۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 23 May 2020

سلامی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی دوره‌ی ابتدایی با محوریت معلم، مدیر و طرح در شورای مدرسه انجام می‌شود و هر گونه آزمون و امتحان پایانی پایه‌ی اول تا پنجم ممنوع بوده و هم چنین در خرداد ۹۹ امتحانات هماهنگ پایه ششم، با توجه به شیوع بیماری کرونا ملغی اعلام شده است.

او بیان داشت: مدیران و معلمان مدارس موظف هستند برای آن دسته از دانش آموزانی که به دلیل عدم دسترسی به فناوری ها، برنامه‌های تلویزیونی و به هر دلیل دیگری در یادگیری محتوای درسی باقیمانده از زمان تعطیلی مدارس ضعف دارند، برنامه مشخص جبرانی تعیین نمایند.

 سلامی افزود: بر اساس ارزشیابی توصیفی، اعلام عدم ارتقاء دانش آموز به پایه بالاتر در خردادماه ممنوع می‌باشد و از اولیای محترم درخواست داریم نگران یادگیری دانش آموزان نباشند چرا که معلمان تلاشگر با همراهی مدیران توانمند، یاریگر دانش آموزان خواهند بود.

معاون آموزش ابتدایی استان در پایان ازتلاش‌های بی دریغ و ماندگار معلمان دلسوز و مدیران پرتلاش به عنوان سفیران امیدبخش درگذر از بحران‌ها و همراهی اولیای محترم و فهیم استان زنجان که در راستای استمرار یادگیری دانش آموزان در شرایط بیماری کرونا همراه و همدل، یاریگر بودند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار