مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: پروژه اتصال راه آهن به شهرک صنعتی فقط در صورت همکاری راه آهن شمال‌غرب امسال به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 01 June 2020

شهرک صنعتی‌زنجان باهمکاری راه‌آهن شمال‌غرب به شبکه ریلی متصل می‌شود 

ایرج احمدی امروز در این گفت و گو در راستای تحقق شعار سال جاری اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پنج پروژه مهم در سال جهش تولید به استانداری زنجان پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه شهرک صنعتی زنجان 4 با عنوان پروژه شهید شهریاری یکی از مهم ترین پروژه‌های سال جاری به شمار می رود، تصریح کرد: پروژه ویژه برق شهرک صنعتی سلطانیه و همچنین پروژه گازرسانی به شهرک های صنعتی سلطانیه و خرمدره در دستور کار سال جاری قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان به اتصال راه آهن به شهرک صنعتی شماره یک زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این پروژه از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار بوده و در صورت همکاری راه آهن شمالغرب طی سال جاری به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه با اشاره به تاثیر ویروس کرونا در واحدهای فعال در شهرک صنعتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: واحدهای متضرر از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت، تسهیلات ابلاغ شده را دریافت خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه شهرک های صنعتی استان دارای 180 واحد غیر فعال بود که 140 واحد از آن در شهرک صنعتی شماره یک قرار داشتند، افزود: در سال جاری با وجود مسائل مربوط به کرونا، به دلیل مساعد شدن شرایط و تکمیل زنجیره کالا، 60 واحد از مجموع واحدهای غیر فعال به زنجیره تولید برگشته اند.

منبع/ تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار