کد خبر: ۸۶۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 22 June 2020

زنجان-رئیس کل دادگستری زنجان گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۸ شرکت و صنایع تعطیل توسط دستگاه قضایی استان زنجان احیا و وارد چرخه تولید شد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه یکشنبه در جمع کارکنان دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی ورود پیدا کرده است، گفت: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز بخش مهمی از فعالیت‌های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه است.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته چهار واحد تولیدی بزرگ در استان زنجان وارد چرخه تولید شده و از تعطیلی این واحدها جلوگیری شده است.

رئیس کل دادگستری زنجان، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۸ شرکت و صنایع تعطیل استان زنجان توسط دستگاه قضایی احیا و وارد چرخ تولید شدند و در سالجاری هم دستگاه قضایی استان مشکلات واحدهای تولیدی را با جدیت دنبال خواهد کرد.

صادقی نیارکی تاکید کرد: فعالسازی شرکت‌ها و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال دارای مشکل، بازدید از واحدهای صنعتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله فعالیت‌های ستاداقتصاد مقاومتی در راستای احیای واحدهای اقتصادی و رفع موانع تولیداست.

وی افزود: با مساعدت و پیگیری دادگستری زنجان مشکل تولید کننده ترانسفوماتور در زنجان حل شد و سال گذشته ۴۰۰ نیرو و امسال هم ۴۰۰ نیرو جذب می‌شود.

رئیس کل دادگستری زنجان، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هر ماه بازدید لازم از واحدهای تولیدی و صنعتی استان را دارد و در محل این واحدها جلسات رفع مشکلات برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار