دختر شهید مدافع حرم که حاج قاسم در گفت‌گویی تلفنی به او گفت: «فاطمه جان؛ انتقام پدرت را گرفتم»، می‌گوید: به فرزندان حاج قاسم قول می‌دهم انتقام خون باباشون رو می‌گیرم.
کد خبر: ۸۶۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰ 25 June 2020

شهید حامد بافنده از شهدای مدافع حرم هست که سوم اردیبهشت ماه سال 96 در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، همه‌مان گفت‌وگوی تلفنی سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی را با دختر این شهید مدافع حرم بار‌ها و بار‌ها شنیدیم که سردار خطاب به فاطمه می‌گوید: «سلام فاطمه جان من انتقام پدرت را گرفتم».

گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم با دخترش «فاطمه» که حالا 11 ساله شده و علاوه بر دلتنگی بابایش، دلتنگی حاج قاسم را هم که همیشه منتظر دیدنش بود تا آرام شود، بر دل دارد. فاطمه می‌گوید: خیلی دلتنگ حاج قاسم می‌شدم و همیشه برای دیدنش به بیت‌الزهراء می‌رفتم، اما حالا به گلزار شهدای کرمان می‌روم.

روز دختر را که به فاطمه خانم تبریک گفتم از دیدارهایش با حاج قاسم برایم گفت از اینکه یک بار روز دختر به دیدن حاج قاسم در بیت‌الزهراء کرمان رفته و ایشان روز دختر را به فاطمه تبریک گفته، فاطمه گفت: آن موقع یادم هست فقط پریدم بغل حاج‌قاسم و خیلی ذوق‌زده شده بودم از اینکه در آغوش حاج‌قاسم هستم و این به من آرامش می‌داد.

او می‌گوید: هر وقت ماه رمضان می‌شد پیش حاج‌قاسم می‌رفتیم ایشان همیشه می‌گفت، «دختر گلم» یعنی هر وقت من را می‌دید، می‌گفت، دختر گلم.

فاطمه ادامه داد: حاج‌قاسم هیچ وقت خانه ما نیامده بود، اما ما همیشه به دیدنش می‌رفتیم. وقتی ایشان به من گفت، انتقام بابات رو گرفتم خیلی خوشحال شدم و گفتم حاجی انتقام بابام رو گرفته و هر وقت آمد کرمان، می‌روم بیت‌الزهراء برای دیدنش.

وقتی از فاطمه در خصوص آن کلیپ معروفش که در آغوش حاج قاسم گریه می‌کند پرسیدم، گفت: آن برای بار اولی هست که رفتم دیدن حاج قاسم که آن کلیپ در فضای مجازی منتشر شد. خیلی ذوق زده شدم و وقتی آمدم رفسنجان به من قول داد که صبح زود به من زنگ می‌زند وقتی زنگ زد گوشی مادرم، گفت 20 دقیقه دیگه دوباره به فاطمه جان زنگ می‌زنم و دقیقا رأس 20 دقیقه شد زنگ زد و من شور و شوقم رو نشون دادم و باهاشون صحبت کردم.

دختر شهید بافنده از توصیه حاج‌قاسم به خودش هم گفت، اینکه همیشه این توصیه را به من می‌کرد که برای جامعه به درد بخور باش و من هم سعی می‌کنم همیشه برای جامعه خودم مفید باشم.

فاطمه می‌گوید: آخرین دیدارم با حاج‌قاسم، فاطمیه سال قبلش بود و حاجی قول داد که دفعه بعد بیاید یک هدیه خوب برایم بیاورد، اما دیگر رفت و شهید شد. دلم اصلا برای هدیه نبود و فقط می‌خواستم ببینم حاج قاسم را، مثل این بود که بابام میره سفر و منتظر بودم برگرده و من دوباره ایشان را ببینم.

دختر شهید مدافع حرم «حامد بافنده» آغوش گرم پدرش را گرم‌ترین آغوش پدر دنیا توصیف کرد، به دختران سرزمینش تقدیم کرد و گفت: از تمام پدر و مادران سرزمینم می‌خواهم همیشه بالای سر فرزندانشان و مراقبشان باشند.

فاطمه پیامی هم به فرزندان حاج قاسم داشت و گفت: به تک‌تک فرزندان حاج قاسم قول می‌دهم که وقتی بزرگ شدم انتقام خون باباشون رو بگیرم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار