زنجان-رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و مصوبه نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار این استان، گوشت مرغ گرم به نرخ ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 04 July 2020

ناصر فغفوری افزود: بر این اساس، مقرر شد مرغ زنده هر کیلوگرم به قیمت ۱۰ هزار و ۷۵۰ و مرغ گرم (آماده طبخ) نیز برای مصرف‌کننده به قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان در سطح واحدهای صنفی استان زنجان عرضه شود.

وی تصریح کرد: چنانچه عرضه از سوی مرغدار، کشتارگاه‌ها و واحدهای صنفی با قیمت‌های مصوب رعایت نشود ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی، متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فغفوری اظهار داشت: تا زمانی که نیاز استان زنجان به گوشت مرغ، تامین نشود، خروج مرغ زنده و مرغ گرم آماده طبخ از این استان ممنوع است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر شد اداره کل دامپزشکی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از صدور تاییدیه‌های لازم و بارنامه، خودداری کنند.

وی در خصوص توزیع مرغ منجمد گفت: شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تحویل مرغ منجمد به فروشگاه‌های منتخب و واحدهای صنفی معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اقدام خواهد کرد.

فغفوری افزود: قطعه‌بندی مرغ نیز تا زمان تامین نیاز روزانه استان از سوی واحدهای قطعه‌بندی، ممنوع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار