مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمران روستایی از روند اجرای پروژه های عمران روستایی شهرستان بویر احمد بازدید کرد .
کد خبر: ۸۷۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 07 July 2020



یه گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آخرین وضعیت اقدامات عمرانی انجام شده بنیاد مسکن در شهرستان بویر احمد با حضور جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویر احمد و امیدوار معاون عمران روستایی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

حسین جنتی مدیرکل و امیدوار معاون عمران روستایی بنیاد مسكن كشور از طرح های عمرانی روستاهای شهرستان بویر احمد از جمله روستای محمد آباد وغمی بازدید کردند.
در این بازدید وضعیت طرح های عمرانی روستا ها بررسی و تصمیمات لازم در خصوص تسریع و تکمیل آنها اتخاذ شد.
مدیرکل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به اینکه توسعه نیافتگی روستاها موجب عقب ماندگی شهرها می شود، بنیاد مسکن با توجه به سطح بندی و فازبندی روستاهای دارای طرح هادی نسبت به انتخاب محور توسط دهیاری ها و شوراهای اسلامی با هدف اجرای بهتر طرح بهسازی اقدام می کند.
وی بهسازی معابر و ارتقاء کیفیت سطح روستا ها را از اهداف اصلی طرح های بنیاد مسکن عنوان و تصریح کرد: تلاش ما بهره مندی کلیه روستا های محروم شهرستان از مزایای این طرح هاست و  در روستاهایی که اجرای طرح هادی انجام می گیرد باید کلیه مسائل و مشکلات در همه جوانب بطور هم زمان تعیین تکلیف شود تا روستاهای مورد طرح در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی رشد یابند.
امیدوار معاون عمران روستایی نیز در تشریح عملکرد بنیاد مسکن در روستا های شهرستان بویراحمد تصریح کرد: برای اجرای طرح هادی روستاهای این شهرستان در مجموع  583395 ریال هزینه شده که 27575 خانوار با 105097 نفر جمعیت از مزایای اجرای آنها برخوردار شده اند.
امیدوار صدور سند مالکیت برای مساکن روستایی را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در این روستاها عنوان کرد و گفت: تا کنون 13538 خانه روستایی در شهرستان بویر احمد صاحب سند مالکیت شده اند. 
جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان یادآور شد: بسیاری از روستاهای استان که محرومیت و عقب ماندگی مشخصه اصلی آنان در گذشته بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی به نماد آبادانی، پیشرفت و توسعه تبدیل شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار