رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان خبر داد:
فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه دو تالار پذیرایی در زنجان به دلیل برگزاری مراسم، پلمب شده است، عنوان کرد علیه پنج خانواده که اقدام به برگزاری عروسی و دورهمی کرده اند نیز اعلام جرم شده است.
کد خبر: ۸۹۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ 25 August 2020

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه دو تالار پذیرایی در زنجان به دلیل برگزاری مراسم، پلمب شده است، عنوان کرد علیه پنج خانواده که اقدام به برگزاری عروسی و دورهمی کرده اند نیز اعلام جرم شده است.

رضا عسگری در این خصوص اظهار کرد: امسال در شهر زنجان پذیرای مسافران و گردشگران مذهبی نخواهیم بود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا اغلب مردم سفرهای تفریحی ندارند و بیشتر سفرها مذهبی و زیارتی است، اضافه کرد: با توجه به اینکه حرم ها تعطیل بوده و شهرهای مذهبی چون زنجان پذیرای مسافر نیستند، انتظار می رود مردم از سفر خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسمات مذهبی و عزاداری ها در سال جاری مانند سال گذشته برگزار نخواهد شد، ادامه داد: تمهیدات پیش بینی شده و با اطلاع رسانی از مردم درخواست کرده ایم برنامه سفر خود را به زنجان کنسل کنند.
عسگری همچنین از پیگیری ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام بازدید میدانی از هیأت های عزاداری خبر داد و گفت: هیأت ها شرایط خوب و قابل قبولی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی دارند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برخی ایرادات موجود به هیأت ها گوشزد شده است، افزود: اصلاحات به هیأت ها اعلام شده تا با رعایت آنها عزاداری ایمن برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه دو تالار نیز به دلیل برگزاری مراسم پلمب شده است، افزود: علیه پنج خانواده که اقدام به برگزاری جشن و دورهمی کرده اند نیز اعلام جرم شده است.

عسگری در ادامه به ارائه اخطار به سایر واحدهای متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند اشاره کرد و گفت: نظارت و بازرسی در این زمینه با جدیت ادامه دارد. 

 

منبع/پانا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار