رئیس سازمان صمت استان زنجان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در تعیین قیمت ورودی مدارس غیرانتفاعی زنجان، قوانین رعایت نشده است.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 26 August 2020

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در تعیین قیمت ورودی مدارس غیرانتفاعی زنجان، قوانین رعایت نشده است.

ناصر فغفوری ظهر امروز (۵ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رعایت نکردن قیمت ورودی مدارس غیرانتفاعی در استان زنجان، مشکلات زیادی را ایجاد کرده و برخی مدارس قیمت‌های تعیین شده را رعایت نمی‌کنند.

وی با اشاره به تعیین قیمت سرویس مدارس استان در سال تحصیلی ۹۹، افزود: قیمت سرویس مدارس در حوزه کمیته نرخ‌گذاری انجام شده است. بحث رعایت نکردن قیمت ورودی مدارس غیرانتفاعی در استان مشکلات زیادی را ایجاد کرده و برخی مدارس قیمت‌های تعیین شده را رعایت نمی‌کنند و باید نرخ‌های مصوبه پای‌بند به نرخ مصوب باشد تا مردم در شرایط بد اقتصادی دچار مشکل نشوند.

این مسئول با اشاره به برقراری سرویس مدارس، ادامه داد: استفاده و یا استفاده نکردن از سرویس مدارس هر دو تابع تصمیم ستاد کرونا است و قیمت‌گذاری برای سرویس مدارس نیز توسط یک کمیته شامل آموزش و پرورش، شهرداری، سازمان صمت، راهنمایی و رانندگی و ... انجام خواهد شد.

فغفوری با بیان اینکه در تامین اقلام اساسی استان از قبیل برنج، روغن و شکر در استان زنجان وجود ندارد، تصریح کرد: به برکت ماه محرم، کمبودی در خصوص اقلام اساسی در استان وجود ندارد. به اندازه کافی اقلام اساسی در استان وجود دارد و این اقلام به قیمت کارخانه و با قیمت مناسبی در استان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: استان در تامین و تولید مواد ضدعفونی‌کننده مشکلی ندارد؛ به ‌طوری ‌که مواد ضدعفونی‌کننده و ژل به اندازه کافی در استان وجود دارد. از چند روز گذشته عرضه ماسک عمومی ۱۰۰۰ تومانی در استان زنجان شروع شده و ماسک‌های جراحی و پزشکی هم با قیمت ۱۵۰۰ تومان در استان عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تولید ماسک در استان زنجان افزایش یافته است؛ به طوری که تولید ماسک در استان از ۷۰ هزار ماسک در روز به ۵۰۰ هزار ماسک در روز رسیده است.

 

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار