معاون آموزش و پرورش استان زنجان :
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان، از ثبت‌نام 99 درصدی دانش‌آموزان برای دریافت کتب درسی در استان زنجان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 01 September 2020

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان، از ثبت‌نام 99 درصدی دانش‌آموزان برای دریافت کتب درسی در استان زنجان خبرداد.

حسین حسنلو در این خصوص گفت: ثبت‌‌نام دریافت کتب درسی از 24 فروردین ماه بر اساس برنامه اعلام شده، انجام و تا به امروز ادامه داشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه از امروز ثبت‌نام کتب درسی متوقف شده است، افزود: مشخص نیست پس از این ثبت‌‌نام ادامه داشته باشد.

این مسئول از ثبت‌نام 99 درصدی دانش‌آموزان برای دریافت کتب درسی در استان زنجان خبرداد و گفت: در توریع کتب دانش‌آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم که با تاخیر ثبت‌‌نام کرده‌اند، مشکل وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: کتبی که از طریق وزارتخانه دریافت شده است 100 درصد در اختیار مناطق و نواحی قرار گرفته است و پیگیر هستیم آنها نیز در اختیار مدیران مدارس قرار بدهند.

حسنلو با بیان اینکه 100 درصد کتب درسی مقطع ابتدایی به مناطق ارسال و از یکم شهریور ماه امسال توزیع در مدارس آغاز شده است، افزود:100 درصد کتب دوره متوسطه اول و دوم نیز به مناطق 14 گانه تحویل داده شده است و از 25 مرداد از سوی مدیران مدارس توزیع می‌‌شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص توزیع کتب رشته‌‌های کار و دانش، گفت: مشکلاتی همچون مراجعه دیر هنگام یا تغییر رشته‌‌ موجب شده تا هنوز توزیع کتب در این بخش به طور کامل انجام نشود چرا که دانش‌‌آموزان باید با مراجعه به سامانه و تکمیل ثبت‌‌نام منتظر دریافت کتب درسی از مناطق و نواحی هستند.

 

منبع/ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار