مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای شهریور ماه امسال تیم‌های امداد و نجات هلال احمر استان برای ۱۰۳ نفر متاثر از ۲۲ حادثه امداد رسانی کردند.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 02 September 2020

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای شهریور ماه امسال تیم‌های امداد و نجات هلال احمر استان برای ۱۰۳ نفر متاثر از ۲۲ حادثه امداد رسانی کردند.

شهرام میرزایی در این گفت و گو اظهارکرد: از نخستین روز شهریور تا تاریخ دهم این ماه ۲۲ مورد حادثه در سطح استان زنجان به وقوع پیوسته که ۱۰۳ نفر متاثر از این حوادث بودند.

او اظهارداشت: از این تعداد حادثه ۱۹ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای و شهری در استان زنجان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران زنجانی علاوه بر این حوادث از یکم تا دهم شهریور امسال در حوادث کوهستان، آتش سوزی مراتع و غرق شدگی در سد‌های خاکی استان نیز خدمات ارائه کرده اند.

میرزایی مصدومان ناشی از حوادث بیان شده را ۳۷ نفر بیان کرد و افزود: هفت مصدوم مصدوم توسط نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر برای مداوا به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شده اند.

او یادآوری کرد: در این ۲۲ حادثه چهار نفر فوت کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این مدت بیان شده ۴۲ تیم عملیاتی با ۱۱۰ نیرو و ۲۲ دستگاه آمبولانس به این ماموریت‌ها اعزام شده اند.

میرزایی ادامه داد: ۲۲ خودرو نجات و چهار دستگاه خودرو کمک دار سبک در این عملیات‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بکار گیری شده است.

او تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

 

منبع/باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار