کد خبر: ۸۹۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 10 September 2020

 

خبر وزیر دفاع از اتفاقات خوب نظامی

ایسنا نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و نیز تا پایان امسال رونمایی‌های مختلفی از تولیدات صنعت دفاعی خواهیم داشت که ناوشکن کلاس جماران و مین شکار از جمله آنها است.

امیر حاتمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شرکت ایران ترانسفو در جمع خبرنگاران در زنجان افزود: امروز به حمدالله این روحیه و نگاه در کشور حاکم است که ما در مقابل زورگویی ها و قلدری ها و اقدامات ظالمانه دشمنان، راهی جز تلاش و تولید نداریم.

وی ادامه داد: تلاش برای رونق تولید در کشور راه افتاده و هر جای کشور که می رویم آثار آن قابل مشاهده است.

امیر حاتمی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در کشور خواهد افتاد، گفت: در زمان حاضر هر هفته تولیدات جدیدی در کشور داریم که توسط رییس جمهوری رونمایی می شوند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود به طرح های جهش تولید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در  ۲۷ طرحی که به عنوان مصادیق جهش تولید در استان زنجان تعیین شده اند، سرمایه گذاری های بسیار خوبی از سوی بخش خصوصی انجام شده است و پی گیری ها و تفاهمات لازم هم از سوی استاندار و سازمان برنامه و بودجه برای ادامه کار آنها در جریان است.

وی با بیان اینکه شرکت ایران ترانسفو به عنوان یک شرکت دانش بنیان مطرح است و توان کامل چرخه صنعتی از طراحی تا ساخت محصولات را در خود دارد، گفت: امروز بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگاواتی برای نخستین بار در این واحد صنعتی ساخته شد.

 گروه صنعتی ایران ترانسفو با حدود ۵۰۰۰ هزار نفر نیروی انسانی و ۴۰ هزار مگاوُلت‌آمپر ظرفیت تولید در سال، حدود ۸۵ درصد نیاز صنعت برق و سایر صنایع کشور به انواع ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت و نیز انواع راکتور و پست برق را تامین می‌کند.

در سال ۹۸ در نتیجه برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای و همکاری‌های صادراتی وزارت نیرو، این گروه صنعتی حدود ۳۰۰ درصد رشد صادراتی و حدود ۱۰۰ درصد رشد فروش داخلی داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار